Autorius Tema: TC (traction control) ir asinis diferencialinas  (Skaityti 2163 kartai)

Atsijungęs ktuktu

  • Senbuvis
  • ***
  • Pranešimai: 220
  • location: Vokietija
  • LR dvasia: +2/-0
TC (traction control) ir asinis diferencialinas
« Įrašytas: Rugsėjo 29, 2016, 21:53:48 »
Vienam is rusisku forumu peskaiciau, kad istacius blokuojama diferenciala BUTINAI reikia padaryti TC atjungima. Kitu atveju pusasiu nusukimas yra NEISVENGIAMAS. Auto "Discovery 2"
Klausimas: ar kas galite apie tai issamiau papasakoti? Ar TC atjungimui reikia paciam kazka "burti", ar galima pirkti kazka padaryto gamikliskai?  Ir dar TC atjungimas reikalingas tik blokuojant tiltu diferencialus ar jis taip pat reikalingas blokuojant "razdatke"?
Nesinoretu istacius jauja blokuojama diferenciala atsisveikinti su pusasiai.

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2888
  • Age: 53
  • LR dvasia: +19/-10
Re: TC (traction control) ir asinis diferencialinas
« Atsakyti #1 Įrašytas: Rugsėjo 29, 2016, 22:34:26 »
Kelionėje aplink Baikalą pas lenką D2 buvo sustatyti Truetrack diferencialai, tai ne tas pats kas blokuojamas, bet blokiruotės per ABS principas pažeidžiamas. Jis sakė, kad neatjungus pusašių nenusuka, bet labai greitai susidėvi stabdžių kaladėlės, pas buvo yra pastoviai atjungta
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs ktuktu

  • Senbuvis
  • ***
  • Pranešimai: 220
  • location: Vokietija
  • LR dvasia: +2/-0
Re: TC (traction control) ir asinis diferencialinas
« Atsakyti #2 Įrašytas: Rugsėjo 29, 2016, 22:41:11 »
Patikslinsiu, kad skaiciau vieno Maskvos LR serviso aprasymus, butent nuo 1999-2002m siam modeliui gamintojai nenumate to. Todel ir liko sita problema. Visiems kitiems modeliams tos problemos nera.