Esmė tame, kad originalios dalys, sumontuotos automobilyje gamykloje ir originalios dalys, parduodamos kaip atsarginės tarnauja skirtingą laiką, t.y. atsarginės (nors ir originalios) dalys tarnauja žymiai trumpiau. Automobilių gamintojai komplektuojačiųjų dalių gamintojams kelia pakankamai aukštus reikalavimus, nes jiems svarbu, kad automobilis negestų kuo ilgiau, jie ir įrangą turi toms dalims patikrinti. O tie patys komplektuojančių dalių gamintojai, parduodantys tą patį produktą kaip atsarginę dalį tokios kontrolės neturi, o ir jų interesas yra, kad ta dalis tarnautų ribotą laikotarpį nuo... iki... . tas pats Timkenas naujame automobilyje pravažiuoja ir 300 kkm, o jau pakeistas gal 100 kkm. Remiuosi vienu skaitytu straipsniu, kuriame ši problema buvo nagrinėjama. Tiesa, buvo narstoma BMW, bet iš principo visur tas pats. Guoliuose skirtingas būtent tepalas, vienas guolis buvo nuimtas nuo naujo automobilio išardytas, kitas originalus iš atstovo parduotuvės, vizualiai matėsi, kad visai skirtingi tepalai. Taip pat buvo tikrinamas ir Lemforderis, kuris yra skirtingas naujame auto ir kaip atsarginė dalis, ir dar keli gamintojai, dabar visų nepamenu. Va tokia nemaloni vartojimo laikų realybė