Autorius Tema: Priekinių ratų guoliai  (Skaityti 3101 kartai)

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2895
  • Age: 55
  • LR dvasia: +19/-10
Priekinių ratų guoliai
« Įrašytas: Spalio 22, 2016, 21:00:35 »
Sakoma, kad priekinių ratų stebulės neardomos. Jei daiktas padarytas daugiau nei iš vienos dalies, man jis yra ardomas :) :






Tereikia nutekinti užvalcavimą ir išpresuoti
Rusų forumuose skaičiau, kad kai kas (nemažai kas) keičia ne visą stebulę o tik guolį, gaunasi gerokai, daugiau nei dvigubai pigiau, o rezultato kokybė visai gera. Neįsivaizdavau kaip jie tai padaro, nes tvirtinimo ausys su guolio apkaba jau viena dalis, t.y. neardomi. Paieškojus išsiaiškinau, kad guolis yra neįprastas, jo vidus kaip visų, o išorinė apkaba su tvirtinimo ausimis



Kokybė gera turėtų būti nes gamintojas Japonų NSK. Tik pardavime jų yra tik Rusijoje, ten tokių samadielkinų kai aš yra žymiai daugiau :)
Dalies kodas - 42BWD16FCA86
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Priekinių ratų guoliai
« Atsakyti #1 Įrašytas: Spalio 22, 2016, 21:18:19 »
Iš tikro NSK ne pats blogiausias variantas - bet jei ilgam ir dar su brastomis - tik Timken. Ir ne Lenkijoj gamintas Timken - problemos su kietumu, o JAV. Pas visus kitus panašu kad su laiku atsiranda hermetiškumo problemos...
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2895
  • Age: 55
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Priekinių ratų guoliai
« Atsakyti #2 Įrašytas: Spalio 22, 2016, 22:25:16 »
Aš į Baikalą pabandymui uždėjau ant vieno rato kažkokį iš Landstore už 55 pinigus (dėl visa ko senąjį vežiausi atsargai), stovi iki šiol, nebilda, netriukšmauja, nors po kelionės iš tos pusės sailentblokas buvo suvarytas.
Manau dar labai svarbu tepalas, esantis guolyje. Nupirkau kažkokio labai gero, spesialiai ratų guoliams, nebijo tiesioginio vandens patekimo į tepimo vietą (taip parašyta), pabandysiu įgręžti tepalinę (internete kažkur mačiau instrukciją) ir užšpricuoti kai keisiu sekantį kartą
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Priekinių ratų guoliai
« Atsakyti #3 Įrašytas: Spalio 23, 2016, 09:55:20 »
Na guolis sailentblokui įtakos nemanau kad gali turėt. Nors pas mane su sailentais viskas Ok ir priekyje stovi Timkenai :)
Kas dėl tepalo tai vanduo viską su laiku išplauna. Tepalinė tokiu atveju išeitis būtų - irgi kažkur mačiau..
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2895
  • Age: 55
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Priekinių ratų guoliai
« Atsakyti #4 Įrašytas: Spalio 23, 2016, 11:05:55 »
Dėl sailentbloko, buvo vienas stiprus smūgis į ratą, turėjau galvoje bendrą apkrovą guoliui ir sailentblokui. Guolio sutepimo sprendimas gerai aprąšytas čia
https://www.drive2.com/l/454928434624201007/
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Priekinių ratų guoliai
« Atsakyti #5 Įrašytas: Spalio 23, 2016, 12:48:17 »
Taip pagalvojus: Timkenai(tai OEM) visai nesunkiai vaikšto virš 100 kkm. Perkant ne Timkeną sutaupom 30-40 Eur, čia jei perkam kažką normalesnio, o ne visišką šlamštą - ar verta burti? Tuo labiau kad gręžiant šiek tiek drožlių vistiek pateks ten kur nereikia. Yra geras rusiškas posakis: kroilovo vediot k popadalovu :)
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2895
  • Age: 55
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Priekinių ratų guoliai
« Atsakyti #6 Įrašytas: Spalio 23, 2016, 19:06:22 »
Esmė tame, kad originalios dalys, sumontuotos automobilyje gamykloje ir originalios dalys, parduodamos kaip atsarginės tarnauja skirtingą laiką, t.y. atsarginės (nors ir originalios) dalys tarnauja žymiai trumpiau. Automobilių gamintojai komplektuojačiųjų dalių gamintojams kelia pakankamai aukštus reikalavimus, nes jiems svarbu, kad automobilis negestų kuo ilgiau, jie ir įrangą turi toms dalims patikrinti. O tie patys komplektuojančių dalių gamintojai, parduodantys tą patį produktą kaip atsarginę dalį tokios kontrolės neturi, o ir jų interesas yra, kad ta dalis tarnautų ribotą laikotarpį nuo... iki... . tas pats Timkenas naujame automobilyje pravažiuoja ir 300 kkm, o jau pakeistas gal 100 kkm. Remiuosi vienu skaitytu straipsniu, kuriame ši problema buvo nagrinėjama. Tiesa, buvo narstoma BMW, bet iš principo visur tas pats. Guoliuose skirtingas būtent tepalas, vienas guolis buvo nuimtas nuo naujo automobilio išardytas, kitas originalus iš atstovo parduotuvės, vizualiai matėsi, kad visai skirtingi tepalai. Taip pat buvo tikrinamas ir Lemforderis, kuris yra skirtingas naujame auto ir kaip atsarginė dalis, ir dar keli gamintojai, dabar visų nepamenu. Va tokia nemaloni vartojimo laikų realybė
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Priekinių ratų guoliai
« Atsakyti #7 Įrašytas: Spalio 23, 2016, 20:10:41 »
Tokia teorija turi teisę būti. Bet tada perkant prastesnį guolį(pats metalas, grūdinimas, cementavimas) papildomas tepalo įpūtimas ne ką pagelbės ir metalo nepagerins - nes pats guolis jau yra ne toks kokybiškas kaip turėtų būti. Ir nepaisant tepalo buvimo laisvumas vistiek atsiras dėl šratų ir takelių dilimo - apkrovos ten tikrai nemažos. Tikimybė kad Timken(ne lenkiškas) yra toks pats prastas kaip ir pigus noname manau yra vistik nykstamai maža - na galima taip tokio ar kitokio geresnio guolio gyvenimą pratęsti :) Bet nežinia ar verta ir ar ilgam .. Kol nereiks keist galvosiu :) Kol kas vienas priekinis Timken pravažiavo jau apie 30 kkm(kitas 25kkm) ir ne pačiais geriausiais keliais - laisvumo nematyt.

P.S. šratai gali būti noname guoliuose - normalesniuose bus cilindriukai/kūgiai.
« Paskutinį kartą keitė: Spalio 23, 2016, 20:12:14 nuo VMatas »
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2895
  • Age: 55
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Priekinių ratų guoliai
« Atsakyti #8 Įrašytas: Spalio 23, 2016, 20:40:06 »
Kad brangesnis yra geresnis - nesiginčiju, tik kainos ir tarnavimo laiko priklausomybė yra netiesioginė.
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)