Man jis patinka. Eini per visą Inchcape Motors ir gale stovi bomba. Į šalia stovintį jubiliejinį 4-tuką akys net nekrypsta, nes jis nedaug kuo skiriasi nuo to, ką kasdien savo kieme matau
, nu ok, skiriasi žibintai, veidrodėliai, priekinis bamperis ir spalva. O va 5-tukas tai laaabai patrauklus. Nors jis ir suapvalintas vistiek išlaiko tą tokį box on wheel stotą. Net ir su nuleista pakaba nelabai žemesnis už pirmtaką. Keista buvo girdėti dirbantį benzininį motorą, bet su 2 l dyzeliu aš jo nelabai įsivaizduoju. Salonas eksponuojamo modelio gražus ir patrauklus - visas juodas, įskaitant lubas, kvepia, minkštas. Pilni LED žibintai, žinoma, eis ne į visas komplektacijas. HSE Luxury 3.0 l bus galima įsigyt tik už 80 k eurų. Pigiausias variantas 68 k eurų. Test drive'as pavasarį, jau du klientai susikomoplektavo ir užsisakė, į gatves išvažiuot turėtų gegužės gale, birželio prieky. 3 l benzas jaguaro, 3 l dyzelinis motoras tas pats kaip ir Disco 4, tik keli papildomi kW atsiradę. Dėžė 8 bėgių, gamintojas sakė Fordas.
Kas nepatiko: tai, kad 7-viečio vidurinė eilė ir toliau išliks kaip suoliukas parke - nėra labai patogus sėdėti ilgose kelionėse, o trečia eilė - vietos dviem pakanka, bet toliau kaip Kaunas - Palanga nesinorėtų niekam ten sėdėt. Dar niuansais tai, kad erdvė bagažinėje optiškai atrodo didesnė, bet realiai jos litražas mažesnis, nes kampai suapvalėjo, plius trečios eilės valdymo konsolė užpildo nišas, kurios puikiai išnaudojamos dabartiniuose Disco 3/4. Nuleidus 2 ir 3 eilę gaunasi vientisa plokštuma, erdvės 2 miegoti per akis, tik va galvūgalis lieka kiek pakeltas, tai VMatai daiktadėžių po gultu taip lengvai nesusiinstaliuosi
Finale 9,5/10.