Nenufotografavau guolių numeriu, paskelbsiu sekančiame pranešime. Guoliai NSK, japoniški. Jokių kitų atitikmenų Alba servisas nerado. Šoninius guolius parinko tokius pat, pagrindinio veleno guoliai šiek tiek skyrėsi nuo nuimtų. buvo vos vos platesni. Visų guolių kaina 57 pinigai. Riebokšlių jie neturėjo, sakė matmenys automobiliniai. Gelbėjo Maksimali Galia, nes turėjo vietoje, visų kaina 21 pinigas
Po išardymo ir nakties nuvarvėjimo daug kur pasiliko koks 1 - 2 mm sluoksnis dumblo



Kadangi visas buvo aplipęs ne tik viduje bet ir išorėje, vielinio šepečio, benzino ir teptuko pagalba šveičiau kokią valandą

Surinkimo ypatumas tas, kad guolių įtempimo reguliavimas atliekamas parenkant reikiamo storio šaibas po guolių apkabomis

Turėtų šaibų storiai, aišku, netiko, kad ir guolių neperveržtų ir nesibaladotų. Dariau taip - turimas šaibas šlifavau su turimu šlifuokliu.

Labai nuobodus darbas, vienu šlifavimu nuimu 0,2 mm, surenku, užveržiu mažiausiai 4 varžtais, suku, nesisuka, ardau vėl šlifuoju 0,2mm ir taip toliau. Pagrindinį veleną pavyko įstatyti iš antro karto, o diferencialo vienos pusės šaibą nušlifavau nuo 2,4 iki1,2 mm. Po to kai surinkau ir užveržiau visus varžtus, pasirodė kad reikia dar kartą ardyti ir nuimti dar 0,1 mm. Kaip bebūtų vakar jį priveikiau

Tikiuosi neūš.