Techninis skyrius > Transmisijos skyrius
Discovery3 priekinio reduktoriaus remontas
Ec:
Kaip išsiaiškinau priekiniame reduktoriuje pakanka pakeisti guolius, jei problema neužleista, o pas mane ji kol kas neužleista :). Keisiu visus 4 guolius ir 3 riebokšlius, o pakeliui ir sailentblokus, senokai guli ir savo eilės laukia :)
gkgiedrius:
Aš keičiau reduktorių, nes 4x4 servise sakė, kad restauruoti, remontuoti neįmanoma.
Ec:
Oficialiai tai keičiama dalis, bet jo konstrukcija pakankamai paprasta, pabandysiu pakeisti guolius ir riebokšlius, tikiuosi pavyks
gkgiedrius:
Sakė, kad neįmanoma sureguliuoti taip, kad neūžtų. Bet aišku pabandyk.
Ec:
Vakar reduktorių nuėmiau ir išrinkau. Nieko labai sudėtingo, tik keista, guoliai atrodo visiškai normaliai, o centras baladojosi. Nors tepalą rudenį ir keičiau, bet viduje buvo kažkoks rudos spalvos tirštalas, lyg būtų tepalo, rūdžių ir vandens emulsija. Tai suprantama, riebokšliai jau buvo pasidarę atviro tipo ir dar brastų ragavę. Visa kita, įskaitant krumpliaračius - puikiame stovyje, tik išplauti reikia. Šiandien pasimatuosiu guolius, riebokšlius ir ieškosiu SKF'e. Įdomu - visi 4 guoliai ir 3 riebokšliai skirtingi. Tuo pačiu nuimtos apatinės šakės ir jau išpresuoti sailentblokai
Navigacija
[0] Žinučių sąrašas
Eiti į pilną versiją