Techninis skyrius > Transmisijos skyrius
Discovery3 priekinio reduktoriaus remontas
justasRR:
Smagu girdeti, kad is pirmo karto pavyko
Ec:
Dėkui, jei tiesą sakant ne iš pirmo, kadangi vietoje reguliuojamo paveržimo reikia taikyti šaibas, aš jį labai daug kartų sudėjau išrinkau :). Liko šiek tiek pavažinėjus tepalo perteklių nuleisti
Ec:
Reikia tęsti temą. Iš pradžių reduktorius buvo tylus, maždaug po dviejų savaičių pradėjo ūžalioti, bet tik stabdant varikliu ir tai ne visuomet. Grįžus iš atostogų Ufoje :D jis jau ūžė visuomet stabdant varikliu ir riedant įjungus "N". Dar kartą teko jį nuimti tvarkant variklį po tų atostoginių remontų, o jei jau jis nuimtas, pabandžiau dar kartą jį sureguliuoti. Perverčiau kalną literatūros, įgijau daugiau teorinės patirties, lyg ir sureguliavau, 10 kartų išrinkęs-sudėjęs. Bet pasirodo tai nepadėjo :(. po savaitės vėl prasidėjo ūžaliojimas. Šio reduktoriaus ypatumas yra tas, kad jis neturi jokių normalių galimybių reguliavimui, tik išardymas, guolių išpresavimas reikiamo storio šaibų įdėjimas surinkimas ir bandymas, čia jei garažo sąlygomis. Gamyklos sąlygomis yra tam skirti prietaisai - mikrometrai, reikiamo storio šaibos parenkamos iš karto.
Pasidaviau prieš reduktorių ir pirkau kitą. Šeštadienį pakeisiu, net keltuvą tam pasidaręs turiu :)
VMatas:
Kad difo nestatyt į vietą įsitikinimui kad yra blogai/gerai po šaibų padėjimo hipoidinė pavara tepama dažais ir stebima kontakto dėmė sukant ant stalo.. Nemanau kad tai kažkokia naujiena, bet nemačiau nieko apie tai. Na o sutvarkyt taip kad neūžtų išties sudėtinga.
Navigacija
[0] Žinučių sąrašas
Eiti į pilną versiją