Autorius Tema: Discovery3 variklio perkaitimo pasekmės  (Skaityti 3694 kartai)

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2891
  • Age: 54
  • LR dvasia: +19/-10
Discovery3 variklio perkaitimo pasekmės
« Įrašytas: Lapkričio 05, 2017, 19:20:46 »
Kaip minėjau anksčiau, po patirto Rusijoje variklio perkaitimo prapūtė tarpines po galvomis, bet, pasirodo tai toli gražu ne viskas.
Atsirado kažkiek laiko papasakoti apie paskutinį variklio tvarkymą. Iki tokio lygio dar išardęs nebuvau :). Taigi, po nepavykusios kelionės ir remonto Ufoje pastebėjau, kad varikliui užvesti reikia kiek ilgiau laiko, t. y. anksčiau užsikurdavo ir pusės apsisukimo, o po remonto tam jau reikėjo kokių keturių. Važiuojant jokių pasikeitimų pastebėta nebuvo, variklio trauka, kuro sąnaudos buvo kaip ir iki remonto. Išvažiuojant iš serviso maniau, kad pasikoksavo žiedai nuo temperatūros ir po kiek laiko atšoks, nes pas dyzelį jie stumuokliuose nestringa. Bet niekas nepasikeitė ir sugrįžus namo. Nusprendžiau pamatuoti kompresiją per purkštukus. Paskutinį kartą taip matuota kompresija visuose cilindruose buvo 20 -+ 0,5 bar. Rezultatas pasirodė nekoks: Viename cilindre 19, kituose nuo 12 iki 17. Per dvi savaites išbandžiau visokius antikoksus – rezultatas = 0. Bandžiau ir acetoną su žibalu 1:1, ir acetoną vieną ir pirktinius visokius, beje tarp visų geriausiai skaido koksą Verylube antikoks, jei kam reikės kada išsukti žvakes, juo supurškus turėtų labai pagelbėti. Taigi, nusprendžiau eilinį kartą nuimti galvas :(. Paskutinį kartą pabuvojus Rusijoje su žmona nusprendėme kiek pakeisti atostogų formatą, buvo nuspręsta šitą mašiną parduoti, pirkti kiek kitokį transportą, o pardavinėti netvarkingą – ne mano taisyklė. Taigi, nuėmus galvas ir nuvežus patikrinimui paaiškėjo, kat ten viskas gerai, statė ant stendo vidinių kanalų sandarumo patikrinimui – viskas gerai. Papildomai pašlifavo, pritrynė ir atidavė. Tuomet sutelkiau dėmesį į cilindrų bloką – pastebėjau, kad vidinis cilindrų paviršius blizga lyg veidrodinis.
 
Gražu, bet taip neturi būti. Laukė darbas, kurio labai nenorėjau daryti – stumuoklių nuėmimas. Tam reikia nuimti viršutinį karterį, o, kad tai padaryti, reikia nuimti priekinį reduktorių ir apatinį karterį. Kaip bebūtų keista, darbas pasirodo ne per sudėtingiausiais, tik varžtų nemažai :). Nuo pietų iki nakties nuėmiau reduktorių, prieš tai nuėmęs kardaną, skersinę ir išilginę balkutes (nežinau kaip tiksliai vadinasi), apatinį tepalo bliūdą, starterį, tuomet belieka atsukti 18 viršutinio karterio varžtų, ir apatinius generatoriaus ir kondicionieriaus kompresoriaus kronšteinų varžtus. Viduje variklis švarus kaip naujas, matyt gerų tepalų pasekmė

 
Nuėmus stumuoklius radau dar vieną staigmenėlę




 
Pakepęs stumuoklis tame cilindre, kuriame, kaip nebūtų keista, buvo didžiausia kompresija. Nors stumuoklis atrodo ir nekaip, bet cilindro veidrodis visiškai lygus ir puikus, tas matosi iš pirmos nuotraukos. Patikrinau žiedų tinkamumą – puikus. Nupirkau kitą stumuoklį pas Citroenininkus. Laukė kitas darbas, jau kartą darytas žmonos Rav4, cilindrų honingavimas nenuėmus variklio ir alkūninio. Nuo praeito karto nupirkęs turiu honą

 
Kad nesulaužyti hono į apatinę cilindro dalį, iš to vargšo stumuoklio padariau tos apačios apsaugą iš stumuoklio viršutinės dalies (nupjoviau su kampiniu šlifuokliu ir tiek)

 
Honinguoti reikia mažais apsisukimais, tampant honą viršun – žemyn, kad honavimo pėdsakas būtų 30 – 45o . Prieš tai reikia cilindro paviršių gausiai sutepti variklinio tepalo ir žibalo tirpalu. Disko3 honavimą kiek sunkina paskutinių cilindrų pasiekiamumas, todėl prie hono pirkau tą kampinį drelės priedą, su drele tiesiai – niekaip. Taigi, su akumuliatorine drele, mažais sūkiais pasiekiau gamyklinį grožį

 
Nuėmus stumuoklius nepatiko dar vienas dalykas – lenkiškų įdėklų pasidėvėjimas. Gal ir nieko baisaus, bet toje vietoje, kur yra švaistiklio kaklelis, t. y. kur didžiausias spaudimas, matosi varis, babitas kiek nudėvėtas

 
Užsakiau naujus, jei jau iki tiek išardžiau, griekas būtų nepakeisti. Motoristas sakė, geri, King,  laukiau dvi savaites.

 
Tuo pačiu patikrinau ir pagrindinius įdėklus. Tie be problemų, o ir tepalo slėgis tam antrina.
Taigi, savo patirtimi patikinu, kad galima pakankamai paprastai pasikeisti variklio įdėklus nenuimant ir neardant viso variklio, net antifrizo nenupilant. Švaistikliniai iš viso be problemų, pagrindinius taip pat galima pasikeisti, tik kiek sunkiau. taip pat yra variantas keisti tik pagrindinių įdėklų  apatines dalis, nes viršutinės praktiškai neišsidėvi

 
Variklis surinktas, burzgia. Taip pat teko pakeisti ir visus Oring žiedus, kurie sandarino antifrizą, jie buvo nuo karščio išbrinkę ir kiek varvino. Padariau dar vieną labai reikalingą dalyką - pergrežiau ir persriegiau apatinio tepalo bliūdo kiaurymes iš M6 į M8, nes iki šio laiko buvo nutraukti dviejų kiaurymių sriegiai. dabar tas bliūdas prisuktas kaip reikia :)
« Paskutinį kartą keitė: Lapkričio 05, 2017, 19:25:24 nuo Ec »
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5398
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Discovery3 variklio perkaitimo pasekmės
« Atsakyti #1 Įrašytas: Lapkričio 05, 2017, 20:55:10 »
Neprastai...
O dėl King įdėklų gerumo tai labai didelis klaustukas. Žmonės Maskvoje dirbantys su varikliais spjaudosi išgirdę. Ir aišku nesako ką patys stato.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2891
  • Age: 54
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Discovery3 variklio perkaitimo pasekmės
« Atsakyti #2 Įrašytas: Lapkričio 05, 2017, 23:06:17 »
Gal ir ne geriausi, tiesiog pamaniau geresni nei lenkiški :), nors gal ir lenkiški ne tokie blogi. Manau 200kkm atlaikys, nors profilaktiškai galima ir kas 100kkm keisti :). Darbas paprastas ir ne ilgas
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs SeQ

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 1117
  • Age: 38
  • location: Šiauliai
  • LR dvasia: +10/-17
  • RRS 3.6 TDV8 Hse
    • http://www.emla.lt
Re: Discovery3 variklio perkaitimo pasekmės
« Atsakyti #3 Įrašytas: Lapkričio 06, 2017, 15:34:58 »
Ec ziuriu savo Disko panasiai remontuoji kaip as kadaise Delta:) kaip tik savaitgalis tapi budavo skeliamas variklis, patobulinimams ivairiems:) ziedai su zvake keiciami kas pora menesiu :) sankaba kas dvi savaites:)  uch buvo reikalu :D
Sėkmingai tampu mechaniku nuo 2014m.

Atsijungęs rimasbutr

  • Laiko patikrinti broliai
  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 59
  • Age: 40
  • location: Elektrenai
  • LR dvasia: +1/-0
Re: Discovery3 variklio perkaitimo pasekmės
« Atsakyti #4 Įrašytas: Lapkričio 06, 2017, 18:23:58 »
Kompresija ar atsirado?
RR P38 32'MT Gerve

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2891
  • Age: 54
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Discovery3 variklio perkaitimo pasekmės
« Atsakyti #5 Įrašytas: Lapkričio 06, 2017, 18:46:42 »
Panašiai, tik šiuo atveju labiau tobulėju aš o ne mašina :).
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs Edgaras

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 1150
  • Age: 38
  • LR dvasia: +6/-1
  • Žalia Diskoteka
Re: Discovery3 variklio perkaitimo pasekmės
« Atsakyti #6 Įrašytas: Lapkričio 08, 2017, 00:20:49 »
Na, man sudeti Kingo ideklai po 3 men vel buvo prasukti :)
« Paskutinį kartą keitė: Lapkričio 08, 2017, 12:34:05 nuo Edgaras »
LR Discovery 3 TDV6 HSE Tonga Green 
- Kaunas -

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2891
  • Age: 54
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Discovery3 variklio perkaitimo pasekmės
« Atsakyti #7 Įrašytas: Lapkričio 08, 2017, 19:53:33 »
Kompresija ar atsirado?
Pamatavus iš karto po surinkimo pasidarė graudu. Bet sudėjus purkštukus užsivedė, dieną pavažinėjau (~3 valandos variklio darbo) vakare vėl nuėmęs purkštukus pamatavau ir labai nudžiugau visuose cilindruose ~20 barų. Dabar jau prasukau apie 500km, dar po tiek pat keisiu tepalą, pamatuosiu dar kartą
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2891
  • Age: 54
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Discovery3 variklio perkaitimo pasekmės
« Atsakyti #8 Įrašytas: Lapkričio 08, 2017, 19:56:02 »
Na, man sudeti Kingo ideklai po 3 men vel buvo prasukti :)
Geriau apie tai negalvoti :). Labai norisi tikėti, kad tai nutiko ne dėl pavadinimo o dėl kitų priežasčių. Beje, o kokie dabar pas tave sudėti?
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5398
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Discovery3 variklio perkaitimo pasekmės
« Atsakyti #9 Įrašytas: Lapkričio 08, 2017, 20:09:22 »
Dar kartą kartoju kad King - šlamštas. Maždaug panašiai kaip Edgarui paprastai baigiasi, aišku yra ir išimčių.. Gerai - nuo kažko pritaiko(siaurinti paprastai reikia. Vat dar žinot nuo ko...
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2891
  • Age: 54
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Discovery3 variklio perkaitimo pasekmės
« Atsakyti #10 Įrašytas: Lapkričio 08, 2017, 22:41:38 »
Gerai tuomet, kad dar pagrindinių įdėklų nekeičiau :). Radau dar senuosius kelis, kurie buvo prieš lenkiškus. Būtent su tokiu pačiu logotipu :). Pastebėjau tokį dalyką - šie, naujieji švaistikliniai king įdėklai turi ženklinimą kuris viršutinis kuris apatinis. pasidomėjau, viršutinis atsparesnis, mat jam tenka žymiai didesnė apkrova. Gal juos supainiojus prasuka?
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2891
  • Age: 54
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Discovery3 variklio perkaitimo pasekmės
« Atsakyti #11 Įrašytas: Lapkričio 08, 2017, 22:56:12 »
Ėėė, tai ne King. Paklausiu to vyruko rytoj ką man pardavė. King logo toks


o pas mane visai kitas. Sakė berods King, atvežė gražiai į sviestinį popierų supakuotus o Kingai būna dėžutėse, kiekvienas atskirai
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs Arte

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 3
  • location: Vilnius
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Discovery3 variklio perkaitimo pasekmės
« Atsakyti #12 Įrašytas: Lapkričio 09, 2017, 21:19:20 »
Sveiki,
įtariu, kad pas Ec dabar įdėti švaistikliniai įdėklai yra originalas, tik ford ženklo nėra :)
Turiu tris pvz.