Autorius Tema: TDV6 2.7 engine system fault????  (Skaityti 4712 kartai)

Atsijungęs Vygandas

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 9
  • location: Vilnius - Arendal (Norway)
  • LR dvasia: +0/-0
TDV6 2.7 engine system fault????
« Įrašytas: Gruodžio 23, 2018, 01:04:22 »
Sveiki, kalba eina apie 2008m. lr3 2.7 TDV6 varikli. Pirkau automobili su suluzusiu alkuniniu velenu  ;), dabar idetas visiskai kitas variklis su 102000km rida is dauzto automobilio. Ant laisvu dirba idealiai, graziai. Automobiliui padarytas pilnas variklio, bei greiciu dezes servisas. Dabar kartais ismeta variklio klaida vaziuojant automatiniu rezimu ''Engine system fault'' ir isijungia avarinis rezimas neleidziantis automobiliui perjungti aukstesnes nei 2 pavaros, uzgesinus ir uzvedus trauka vel atsiranda iki kito karto. Diagnostika nerodo jokiu variklio klaidu, apart greiciu dezes klaidos U0122 Lost Communication With Vehicle Dynamics Control module (Launch x431 master duomenimis). Uz akumuliatoriaus visus laidus patikrinau, valdymo blokus patikrinau, jungtis prie greiciu dezes patikrinau, absoliuciai visi skysciai nauji, filtrai nauji(apart kuro), akumuliatorius naujas. Pastebejau po kurio laiko , kad perjungus triptronika ir junginejant begius pavaru svirtimi ir laikant apsukas virs 2000rpm klaidos neismeta visiskai iki tol kol apsukos nenukrenta tarp 1500-2000rpm. Rytais uzvedus automobili ir ijungus D arba R begi kartais/nenuspejamai ismeta 'F' transmition fault limited gears available ir veliau perjungia begi (kartais ijungia is karto). Siaip begius jungineja graziai. Trauka gera ,-  be vibraciju, garsu ar trukciojimu... Kuro sanaudos tarp 9,4-10.5l. KAS GALI BUTI?????????

« Paskutinį kartą keitė: Gruodžio 23, 2018, 21:36:18 nuo Vygandas »

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2895
  • Age: 55
  • LR dvasia: +19/-10
Re: TDV6 2.7 engine system fault????
« Atsakyti #1 Įrašytas: Gruodžio 23, 2018, 08:57:34 »
Pas mane metė ESF kuomet turbina jau buvo prie pabaigos, tik ne visuomet, o po savaitės prastovos, pagazavus ir atleidus gazą, bet tai panašu ne tavo atvejis. Pas Disco yra skaudi vieta, kur laidai izoliacijoje oksiduojasi, tai prie keleivio pusės slenksčio, gal ten problema, juolab dabar skysčio į vidų nešimo sezonas. Aš tai pirmiausia praskambinčiau CAN laidus nuo greičių dėžės
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: TDV6 2.7 engine system fault????
« Atsakyti #2 Įrašytas: Gruodžio 23, 2018, 10:07:53 »
Nuvažiuok pas ZaliasRR, tegu su SDD pažiūri, gal kas pasimatys. Dar žiūrėčiau koks kuro slėgis iš bako, EGR, turbiną(sparnuotės valdymo traukę ar nestriginėja), akumo krovimą, galbūt vamzdį tarp išmetimo kolektorių. Klaidos U yra komunikacijos praradimo tarp modulių pasekmė, ir tai nėra konkrečios klaidos kaip kad Pxxxx, Cxxxx, Bxxxx.

Tarp kitko - gali būti taip, kad variklio kompe buvusio savininko kažkokios klaidos yra užtrintos ir paprasčiausiai jos nesimato diagnostikoje. Tada gali padėti tik variklio softo atnaujinimas.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Vygandas

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 9
  • location: Vilnius - Arendal (Norway)
  • LR dvasia: +0/-0
Re: TDV6 2.7 engine system fault????
« Atsakyti #3 Įrašytas: Gruodžio 23, 2018, 16:38:50 »
Turbina tikrinau vizualiai pries montuojant varikli, siaip tepalo slangose nebuvo, ekstremalaus klibejimo nebuvo, taciau yra «isoperuotas» katalizatorius ir manau EGR voztuvai, nes atjungus kompiuteris nemato... Gazuojant girdisi svilpimas, bet manau todel, kad nera jokio pasipriesinimo... taip pat montuodamas turbinos slanga maciau, kad buvo tvarkytas issisakojimas i virsu kazkokiais klijais ir panasiai  turiu itarima , kad gali leisti ties ta vieta ( jau uzsakiau nauja, originalia) . Slangos kodas PHD500082. Valdymo traukes kolkas neziurejau (taciau trauka dideja proporcingai, netrukciojant visom pavarom) Klaida ismeta tik nukritus apsukoms zemiau 2000rpm. Laidai po sleksciu bus patikrinti. Ec deze bus praskambinta ir patikrinta...Turiu itarima, kad gali buti turbina, taciau jinai atrodo, kad neseniai keista...Neapdegus, sparnuote neapluzinejus visiskai, svari vienu zodziu....Dar beje ryte ijungus atbulini kartais ismeta klaida, kad rankinis stabdis turi buti atleistas, nors rankinis vaiksto ir veikia puikiai, stabdziai isvalyti 101%

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: TDV6 2.7 engine system fault????
« Atsakyti #4 Įrašytas: Gruodžio 23, 2018, 17:51:30 »
Dėžė manau bus visai ne prie ko. Tuo labiau kad dėžė pameta komunikaciją su dinamikos moduliu(suprask dinamikos modulis atsiuntė kažką ne tą arba neatsiuntė nieko)..

Matuok pirmiausia slėgį iš bako. Bet manometras turi būti iki 1bar, kitaip nieko nepamatysi dorai. Arba bent jau kuro filtrą pasikeisk jei tinkamo manometro nebus greitai.

Klausimas: ką reiškia kompiuteris nemato EGR? Neatsiranda klaidos EGR? Ar realiame laike atsidarymo lygio nemato ? Jei atjungus EGR neatsiranda klaidos sakyčiau kad čia padirbėjo "čipuotojai" ir velnias žino ko dar primaišė, kokias klaidas užtrynė...
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Vygandas

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 9
  • location: Vilnius - Arendal (Norway)
  • LR dvasia: +0/-0
Re: TDV6 2.7 engine system fault????
« Atsakyti #5 Įrašytas: Gruodžio 23, 2018, 18:36:39 »
Atjungus EGR'a kompiuteris nemato klaidos. Tai pastebejau sendien lituodams , kazkada rankomis sujungtus  EGR pajungimo jungti/laidus, kurie matomai buvo nutraukti keiciant EGR arba kazka panasaus ardant...Neduoda ramybes ir turbinos ''svilpimas/osimas'' kuris labai gerai girdimas...taip pat itarimas del ''cipuotoju''. Greiciu dezeje keisdamas filtra, tepalus, gumines movas nejutau ir nemaciau jokio neigiamo kvapo, drozliu ar purvo. Visos dalys buvo keiciamos tik originalios. Bus kazkas susije su elektra manau. Kuro filtras, turbinos slanga jau uzsakyti, laukiu kada atkeliaus, bet cia bus tik po Naujuju....reiks tikrinti laidus ir nuvaziuoti pas profesionalius programuotojus, gal kazka pasakis...

Atsijungęs Vygandas

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 9
  • location: Vilnius - Arendal (Norway)
  • LR dvasia: +0/-0
Re: TDV6 2.7 engine system fault????
« Atsakyti #6 Įrašytas: Gruodžio 23, 2018, 18:48:17 »
Del kuro siurblio bake esu skeptiskas, nes automobilis kolkas kuriasi idealiai tiek saltas tiek karstas, be priekaistu. Vaziuojant nera ne minimaliausio trukciojimo...Jokios klaidos del per mazo slegio, aisku papildomai prisijunges nestebejau...Kuro filtra pasikeisiu del visako....

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: TDV6 2.7 engine system fault????
« Atsakyti #7 Įrašytas: Gruodžio 23, 2018, 20:57:11 »
Esu turėjęs labai panašų atvejį po čipuotojų(pašalino programiškai EGR). Užkroviau originalų softą ir visos bėdos su nenuspėjamais pakabos nukritimu ir galios apribojimais dingo, tiesa EGR liko. Bet žmogus nebenorėjo nieko daugiau su jais daryti, kol kas važinėjas su dirbančiais EGR. Kai kuris nudvės ir sužinos kainą bus matyt ką panorės daryti:)
Manau kuro filtrą pasikeisk, pasitikrink krovimą įvairiais režimais(jei D3 nepakanka elektros įdomūs dalykai gai dėtis), na ir gal būt softą reiktų pakeisti, kad išeliminuoti galimas buvusias softo korekcijas.
Su slėgiu iš bako gali būti įvairiai ir be klaidų. Duodant gazo gali net į minusą kristi, kai aukšto slėgio siurblys pats čiulpia, nes siurbliukas bake pavargęs ar sietelis užsikimšęs. O su bio-priedais tai labai greit nutinka :)
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Vygandas

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 9
  • location: Vilnius - Arendal (Norway)
  • LR dvasia: +0/-0
Re: TDV6 2.7 engine system fault????
« Atsakyti #8 Įrašytas: Gruodžio 23, 2018, 21:31:57 »
Del krovimo tai viskas gerai... Su ijungtom sildomom sedynem sen rode 14.34_14.36V . Akumuliatorius naujas Bosch sumontuotas profesionaliai. Kitas dalykas ESF meta kai vaziuoju i kalna ramiai negazuojant antru begiu ir laikau kokias 1600-1800 rpm, pavaziuojant taip kokius 300-400 metru ismeta klaida visada...manau uzsikimsus sieteliams turetu buti klaida, nors dabar tikrai po tavo komentaro nuiminesiu baka ir tikrinsiu sieteli :) Nors zilionkes nepilu, bet neaisku kas buvo pries tai...
« Paskutinį kartą keitė: Gruodžio 23, 2018, 21:33:59 nuo Vygandas »

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: TDV6 2.7 engine system fault????
« Atsakyti #9 Įrašytas: Gruodžio 23, 2018, 21:48:09 »
Kad neimt bako be reikalo užteks tiesiog pradžiai slėgį iš bako pamatuot. Ir kokį aukštą slėgį tuščia eiga rodo, kai variklis šaltas ir karštas? Launch'as turi tai parodyt per DataStream meniu.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: TDV6 2.7 engine system fault????
« Atsakyti #10 Įrašytas: Gruodžio 23, 2018, 22:20:33 »
Euro4 šaltam turėtų būti apie 270-280 barų min, karštam gali nukristi iki 250. Dar kartu reiktų pažiūrėti PCV ir VCV vožtuvis, maždaug 13 ir 26 proc. atitinkamai.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: TDV6 2.7 engine system fault????
« Atsakyti #11 Įrašytas: Gruodžio 23, 2018, 22:35:50 »
A, slėgis iš bako norma 0,5 baro, dar gali būti - 0,3 baro.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Vygandas

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 9
  • location: Vilnius - Arendal (Norway)
  • LR dvasia: +0/-0
Re: TDV6 2.7 engine system fault????
« Atsakyti #12 Įrašytas: Gruodžio 25, 2018, 17:32:35 »
Sen patikrinau prie desiniojo slenkscio laidus, izoliacija buvo atsilaisvinus, bet visi laidai grazus...Buvo truputi nesvarumu sujungime greiciu dezes, isvaliau ir pajungiau...galinius stabdzius esu visus isvales, bet nelindau prie rankinio kaladeliu. Reiks pravalyti...ziuresim kas bus...

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: TDV6 2.7 engine system fault????
« Atsakyti #13 Įrašytas: Gruodžio 25, 2018, 21:54:47 »
Visa tai neturi įtakos ESF atsiradimui...
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Vygandas

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 9
  • location: Vilnius - Arendal (Norway)
  • LR dvasia: +0/-0
Re: TDV6 2.7 engine system fault????
« Atsakyti #14 Įrašytas: Gruodžio 26, 2018, 18:10:14 »
Brolis sake, kad jam ismesdavo avarini rezima del greiciu dezes vidines valdymo plokstes ... Ir buna , kad meta jeigu netvarkinga greiciu dezes jungtis arba i ja patenka tepalo. Nagrineju visus variantus... Po pravalymo kolkas nei karto neismete greiciu dezes klaidos....

Atsijungęs Vygandas

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 9
  • location: Vilnius - Arendal (Norway)
  • LR dvasia: +0/-0
Re: TDV6 2.7 engine system fault????
« Atsakyti #15 Įrašytas: Rugsėjo 24, 2019, 20:46:39 »
Taigi po visu speliojimu ir tikrinimu pasikeiciau turbina, kuri jau buvo pradejusi skleisti keista garsa prie didesiu apsuku. Prie to pacio patikrinau variklio programa ir radau, kad failas yra perdarytas t.y isprogramuoti EGR ir katalizatorius, bei pakelta galia. Viskas su failu buvo gerai, taciau kai keiciau varikli nauju, turejau visiskai nepajungineti prie sistemos EGR voztu! O visalaik as vazinejau su pajungtais, ko pasekoje mesdavo engine fault ir eidavo i avarini rezima :) Kolkas viskas gerai, tik pakeitus ismetimo vamzdi visiskai tiesiu labai girdisi turbinos svilpimas, be to ismeta juoda duma.....:/ Kas ka patars ? Gal atstatyti gamyklinius parametrus ?

Atsijungęs Gintarazz

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 8
  • location: Klaipeda
  • LR dvasia: +0/-0
Re: TDV6 2.7 engine system fault????
« Atsakyti #16 Įrašytas: Lapkričio 03, 2019, 12:35:03 »
Tai kaip baigesi burimas is tirsciu ???? Ar vistik jungeis jau su tikru kompu ,

Atsijungęs Vygandas

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 9
  • location: Vilnius - Arendal (Norway)
  • LR dvasia: +0/-0
Re: TDV6 2.7 engine system fault????
« Atsakyti #17 Įrašytas: Vasario 11, 2020, 21:46:28 »
Gintarazz, kompas liko tas pats, tik siunciau kad sutvarkytu normaliai softa ir tiek, po siai dienai vaziuoju be problemu, dabar sildoma sedyne atisake ir pakabos kompresorius :) Mastau uzsakineti Dunlop koks pas mane ar keisti pigesniu Hitachi .....