Sveiki,
Esu naujokas forume.Perskaiciau bemaz visas temas ir turiu dar keleta niuansu ,kuriuos jusu pagalba tikiuosi patvirtinti/paneigti.
Truputis istorijos- atejo laikas keisti seimos auto uki ,zmonai rosiuosi pirkt Freelander 2,sau -LR3.(2.7 ) Tai sena svajone,bet anksciau tiesiog nebuvo galimybes.
Taigi LR3.. Neieskau naujausio modelio,ziurineju iki 2010 m , nes manau ,kad geriau pasilikti daugiau finansu jo prieziurai,nei isleisti maksimalia suma vien isigijimui ir tiketis stebuklo.Be to ir nuo senesniu modeliu isvaizdos man alpsta sirdis
,o tecniniu galimybiu ir taip per akis. Naudojamas bus pagrinde miesto rezime,kasdienai ,karts nuo karto pavaziuojant per zole ar tvarkingu misko takeliu. Sunkumu netampysiu,daugiausia ka vesiu tai kajaka
.Tai butu tiek...dabar kas liecia klaustukus,kiek supratau is to ka esu skaites:
1. Privengt 2007 m modelio.
2.Tarp 150K-200K km galimai islenda alkuninio veleno brokas (luzta)
3.Pataikius nupirkt priziureta ir is savo puses atliekant visus servisus periodiskai- netiketu nesikurimu, luzimu,sustojimu ir kitu "siurprizu" baimintis kaip ir nera ko?
4.Neradau tikros ridos nustatymo tvarkos,kaip tai daroma? Nes pardavimuose rida nuo 150k iki 400k , ar isvis imanoma ja atsekt? Serviso knygelem,jei jos ir butu kazkaip neina 100% pasitiket.. Nesibaiminu del to,kad kazkas nekeista, visvien dirzai ,filtrai,skysciai bus keiciami..daugiau rupi variklio ,greiciu dezes resursas aplamai.Beja koks jis?
5. LR3 patikimesnis,patvaresnis ,pigesnis aptarnavimas nei LR4 ?
Pradziai butu tiek, labai padetumet jei kazka patvirtintumet/paneigtumet
P.S nenorejau kurt naujos temos,o bandziau prikelt sena,bet kadangi ji buvo labai sena,tai rekomendavo kurt nauja.