Autorius Tema: Pora patikslinimu pries isigyjant LR3  (Skaityti 1453 kartai)

Atsijungęs Rytis77

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 11
  • location: Palanga
  • LR dvasia: +0/-0
    • Lietuvos Land Rover forumas
Pora patikslinimu pries isigyjant LR3
« Įrašytas: Rugsėjo 23, 2019, 18:41:28 »
Sveiki,

Esu naujokas forume.Perskaiciau bemaz visas temas ir turiu dar keleta niuansu ,kuriuos jusu pagalba tikiuosi patvirtinti/paneigti.
Truputis istorijos- atejo laikas keisti seimos auto uki ,zmonai rosiuosi pirkt Freelander 2,sau -LR3.(2.7 ) Tai sena svajone,bet anksciau tiesiog nebuvo galimybes.
Taigi LR3.. Neieskau naujausio modelio,ziurineju iki 2010 m , nes manau ,kad geriau pasilikti daugiau finansu jo prieziurai,nei isleisti maksimalia suma vien isigijimui ir tiketis stebuklo.Be to ir nuo senesniu modeliu isvaizdos man  alpsta sirdis :) ,o tecniniu galimybiu ir taip per akis. Naudojamas bus pagrinde miesto rezime,kasdienai ,karts nuo karto pavaziuojant per zole ar tvarkingu misko takeliu. Sunkumu netampysiu,daugiausia ka vesiu tai kajaka :).Tai butu tiek...dabar kas liecia klaustukus,kiek supratau is to ka esu skaites:

1. Privengt 2007 m modelio.
2.Tarp 150K-200K km galimai islenda alkuninio veleno brokas (luzta)
3.Pataikius nupirkt priziureta ir is savo puses atliekant visus servisus periodiskai- netiketu nesikurimu, luzimu,sustojimu ir kitu "siurprizu"  baimintis kaip ir nera ko?
4.Neradau tikros ridos nustatymo tvarkos,kaip tai daroma? Nes pardavimuose rida nuo 150k iki 400k , ar isvis imanoma ja atsekt? Serviso knygelem,jei jos ir butu kazkaip neina 100% pasitiket.. Nesibaiminu del to,kad kazkas nekeista, visvien dirzai ,filtrai,skysciai bus keiciami..daugiau rupi variklio ,greiciu dezes resursas aplamai.Beja koks jis?:)
5. LR3 patikimesnis,patvaresnis ,pigesnis aptarnavimas nei LR4 ?


Pradziai butu tiek, labai padetumet jei kazka patvirtintumet/paneigtumet :)

P.S nenorejau kurt naujos temos,o bandziau prikelt sena,bet kadangi ji buvo labai sena,tai rekomendavo kurt nauja.

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Pora patikslinimu pries isigyjant LR3
« Atsakyti #1 Įrašytas: Rugsėjo 23, 2019, 19:46:46 »
1. Gal ne konkrečiai 2007 metų, o tam tikro VIN rėžio(lūžta, nors ne visada ir ne visiems pagrindinio diržo roliko tvirtinimas, o tada lanksto vožtuvus,laužo rokerius ir t.t.). Kažkur forume apie tai yra - tik reikia surasti. Patartina vengti auto su DPF :)
2. Tokia teorija yra, kiek teisybės neaišku. Ir tai NĖRA šimtaprocentinė tikimybė :D Daug priklauso nuo to, kokį tepalą pilsi.
3. Kaip ir kiekvienam auto netikėtumų būna, ypač su pneumatine pakaba jei kompresorius dar senas Hitachi.
4. Reikia turėti SDD, galima pamatyti. Aišku jei atsukėjai ne tinginiai ir neatsuko visur. Mano nuomone svarbiau yra kaip paskutinis šeimininkas prižiūrėjo auto.
5. Iš esmės tas pats, pas D3 tik viena turbina - jai ką problemų mažiau.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Rytis77

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 11
  • location: Palanga
  • LR dvasia: +0/-0
    • Lietuvos Land Rover forumas
Re: Pora patikslinimu pries isigyjant LR3
« Atsakyti #2 Įrašytas: Rugsėjo 23, 2019, 20:18:00 »
Dekui uz atsakymus!

Del veleno luzimo tai kiek radau info-gamyklinis brokas ,kuris jei islenda tai panasiai tam kilometraze. Ir tipo jei jau virs 200k km. tai jau beveik esi saugus del to..aisku paskui jau nuo taves priklausys..

O del pniaumatines pakabos- kiek suprantu gedimo atveju ji nuseda visiskai ir joks judejimas neimanomas? Visa nuseda,ar galimas varijantas,kad nuses vienas ratas? Nuo kada ar irgi pagal vin kompresorius jau nebe hitachi?

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Pora patikslinimu pries isigyjant LR3
« Atsakyti #3 Įrašytas: Rugsėjo 23, 2019, 21:05:02 »
Nėra aiškumo kad tai gamyklinis brokas. Kitaip LR seniai teismuose sėdėtų jei nekeistų variklių/velenų pagal akciją. Čia panašu susidėjo keli faktoriai: ir Fordo inžinieriai išspaudė maksimumą iš variklio, ir sumažintas iki minimumo variklio svoris, ir "ekologiška" rekomenduojama alyva, ilgi rekomenduojami alyvos keitimo intervalai, lakstymas trasoje "na vse dengi"(130- 150km/h ir daugiau), nuo 2007 metų - DPF...

D3 neturėjo ne Hitachi, bent jau apie tai negirdėjau. Pakaba nusėda visiškai visi ratai, judėjimas įmanomas kamuoliuko režimu(šokinėji kaip kamuoliukas per mažiausius nelygumus). Jei bekelėj - net nedidelis akmuo jau bus kliūtis. Jei šaus į galvą užsidėt per didelius ratus - bus nekilnojamas turtas pakabai nusėdus. Bet lyginant su spyruoklėm - komfortas eile geresnis. Paprastai pagrindinis problemų šaltinis - pavargęs pakabos kompresorius. Na o Hitachi konstruktoriams rankos ne iš ten kur priklauso augo... Pakeitus į AMK kompresorių problemos baigiasi. Dar gerai yra kompresorių perkelt po kapotu - ir priėjimas geresnis, ir nepūna nuo drėgmės.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Pora patikslinimu pries isigyjant LR3
« Atsakyti #4 Įrašytas: Rugsėjo 23, 2019, 21:10:42 »
Va VIN rėžiai:


Sumuojant dėl tepalo siurblio:

Siurblys 1348651 VIN iki 6a999999. Ok

Siurblys LR002465 VIN nuo 7a000001 iki 8a457085 Ok

Siurblys LR007131 VIN nuo 8a457086 iki 9a508509 Blogai

Siurblys LR007798 (LR013487) VIN nuo 9a508510 iki 9a510121 Ok
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Rytis77

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 11
  • location: Palanga
  • LR dvasia: +0/-0
    • Lietuvos Land Rover forumas
Re: Pora patikslinimu pries isigyjant LR3
« Atsakyti #5 Įrašytas: Rugsėjo 23, 2019, 21:46:50 »
Liuks info!
Aciu labai .