Na ką, 3 valandos darbo, 3 pamestos atsuktuvų galvos į prarają, ir pašalinti EGR vamdzeliai iki oro sklendės bloko, galai užsandarinti, sklendė iš bloko išmesta.
Tiesa, tarp aušintuvo ir EGR tarpinės idėti nepavyko, vietos ten kūdikio rankom, priėjimas prastas, daug visko reik nuardyti, o dar kai pameti atsuktuvų galvas, darbas tampa reikalaujantis įpatingos kantrybės. Aš jos pristigau
Turbūt keičiant diržus reikės grižti prie aušintuvų. Visgi ir tada ardymo bus daug
Visas procesas šiaip įprastas kai pats viską vizualiai matai. Skaitant forumuose atrodo gan sudėtinga, bet realiai ten paprasta. Tiesiog daug ardymo siekiant priėjimą gerą sudaryti, bet ir tai vietos mažai
Tai va, po sandarinimo proceso važiavime nieko ypatingo nepastebėjau, gal kažkiek akceleratoriaus pedalas greičiau reaguoja. Kuro sąnaudose pokyčių nerasta, juodų dūmų taip pat