Autorius Tema: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas  (Skaityti 36928 kartai)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Stabdžių skystis - 3 metai arba 72,000 km

Stabdžių žarnelės - 6 metai arba 144,000 km

Oro kompresoriaus filtras - 5 metai arba 120,000 km

Antifrizas - 10 metų arba 240,000km

Generatoriaus diržas - 5 metai arba 120,000 km jei eksploatuojama sunkiomis sąlygomis ir 240,000km jei lengvomis

Automatinė pavarų dėžė, alyva - 10 metų arba 240,000 km

Reduktorius, alyva - 5 metai arba 120,000 km

Priekinis diferencialas, alyva - 10 metų arba 240,000 km

Galinis diferencialas be blokavimo, alyva - 10 metų arba 240,000 km

Galinis diferencialas su blokavimu, alyva - 5 metai arba 120,000 km

Pagrindinis diržas - 7 metai arba 160,000 km
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Arvydas

  • Keliautojai
  • Gyventojas
  • *
  • Pranešimai: 866
  • location: Vilnius
  • LR dvasia: +10/-3
  • parketinis TLC
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #1 Įrašytas: Balandžio 30, 2013, 15:42:11 »
pats sugalvojai ar kažkur radai? :)
Toyota ir Afrikoj Toyota :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #2 Įrašytas: Balandžio 30, 2013, 16:39:32 »
Surinkau :) Kad nebeklausinėtų kiekvienu atveju iš naujo :)
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs gkgiedrius

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 625
  • LR dvasia: +6/-5
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #3 Įrašytas: Gegužės 10, 2013, 11:35:28 »
Buvau 4x4 servise Ukmergės g. Vilniuje, tai priekiniame reduktoriuje
tepalą rekomendavo keisti kas antrą kartą keičiant variklyje tepalą.
Apytiksliai po 50 k km., nes ten tepalo mažai, apie 1 litrą, ir jis tipo
"sudega" ir "pareina" reduktorius, o gamintojas nenurodo apie tepalo
keitimus reduktoriuose.
LR Discovery 3 TDV6 HSE Java Black
Vilnius

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #4 Įrašytas: Gegužės 10, 2013, 12:34:09 »
Gamintojas nurodo - jie tik nežino :) Dėl dažnesnio tepalo keitimo reduktoriuje tikrai blogiau nebus, nors mano supratimu kiek per dažnai būtų. Nebent...  Tikiuosi kad variklio tepalo keitimo intervalo nesiūlo 20-22 kkm naudojant longlife tepalą?? :O :D
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs gkgiedrius

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 625
  • LR dvasia: +6/-5
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #5 Įrašytas: Gegužės 10, 2013, 12:44:01 »
Nežinau kas kiek jie ten siūlo, važiuosiu paimti auto, paklausiu,
bet susidaro įspūdis, kad žino ką kalbą. Keitė tepalus, diskus,
guolius ir t.t. Rekomendavo geresnes dalis (aišku ir brangesnės).
Reklamuojasi kaip Land Rover servisas, turbut galima pasitikėti.
Pavažinėsiu pažiūrėsiu.
LR Discovery 3 TDV6 HSE Java Black
Vilnius

Atsijungęs ZaliasRR

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 1222
  • location: VILNIUS
  • LR dvasia: +13/-1
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #6 Įrašytas: Gegužės 10, 2013, 20:06:07 »
Gerai parasei ( Turbut galima pasitiket ) ;D
www.landrovergarazas.lt Range Rover p38 Ex, Range Rover L322

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #7 Įrašytas: Gegužės 10, 2013, 20:19:48 »
Buvau 4x4 servise Ukmergės g. Vilniuje, tai priekiniame reduktoriuje
tepalą rekomendavo keisti kas antrą kartą keičiant variklyje tepalą.
Apytiksliai po 50 k km., nes ten tepalo mažai, apie 1 litrą, ir jis tipo
"sudega" ir "pareina" reduktorius, o gamintojas nenurodo apie tepalo
keitimus reduktoriuose.

Iš tokio pasakymo man išeitų jog variklio tepalas keičiamas kas 25 kkm :) :o Dideliu lanku apeičiau tokius  specus...
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs ZaliasRR

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 1222
  • location: VILNIUS
  • LR dvasia: +13/-1
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #8 Įrašytas: Gegužės 10, 2013, 21:20:28 »
Oi siaubas 25 000 km tepalas variklija
www.landrovergarazas.lt Range Rover p38 Ex, Range Rover L322

Atsijungęs Arunas

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 717
  • Age: 49
  • location: Vilniaus raj.
  • LR dvasia: +2/-0
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #9 Įrašytas: Gegužės 10, 2013, 22:57:52 »
jei su masina neplanuojama vaziuoti offroade, zvyrkeliuose, tai nematau bedos del longlife tepalu. Kodel Europoje juos naudoja, o mes jau negalim?
Land Rover Discovery 3 TDV6 HSE

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #10 Įrašytas: Gegužės 10, 2013, 23:50:21 »
Todėl kad didėja rizika kad prasuks įdėklus, kurie šitame variklyje yra be užraktų. O dar nuo tepalo kokybės labai priklauso, kiek laiko jis gali dirbti, ir ne visi tepalai yra tokie jau geri kaip kad reklamuojama ar rekomenduojama :) Prieš tris savaites pakeičiau Castrol Edge professional po 6 kkm, tai išbėgo kažkoks juodas vanduo... Supyliau Motul Eco-Energy 5W30 - variklio garsas žymiai švelnesnis paliko. O juk tas castrol turėjo dirbti ir dirbti dar... :D
O dar kas nors PILS kurą iš velnias žino kur su dideliu sieros kiekiu, kuri sėkmingai nužudo visus alyvos priedus, tai ir 10 kkm bus per daug. O paskui sakys - va jūs sakėte...
Man asmeniškai yra ramiau, kai pilu tikrai gerą tepalą ir keičiu intervalais ne ilgesniais nei 10 kkm. Tą patį siūlau daryti ir kitiems, nes short-bloko kaina per maža nepasirodys jei ką...
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #11 Įrašytas: Gegužės 11, 2013, 09:21:16 »
Beje, taip įdomumo dėlei ir diskusijai - man atrodytų kad važinėjimas vien mieste kaip tik pavojingesnis gali būti :):) Variklis visą laiką laikysis apie 2000 RPM - automatas pasistengs - ir gali gautis taip vadinamas "alyvos badavimas". Ypač tai aktualu tuo atveju, kai pilamos C5 klasės alyvos, kurių klampumas 100C temperatūroje yra žemesnis. Kai mūsų varikliai buvo projektuojami, tokių alyvų net nebuvo dar, o dabar LR ekologijos sumetimais dėl kažkokių jiems svarbių bonusų primygtinai siūlo tokias alyvas pilti :D

Aišku, kad gal ir nėra čia tokių problemų, bet visgi norisi gyventi savo galva, o ne nupirktomis rekomendacijomis pilti vien tik kažką tai  ir nieko daugiau.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #12 Įrašytas: Gegužės 13, 2013, 10:37:49 »
Alyvos kokybės arba būsenos patikrinimas:

Esant šaltam varikliui su alyvos lygio matuoklės pagalba ant bet kokio porėto popieriaus (pvz. kavos filtro) užlašinam lašą alyvos. Jei alyvos lašas greitai išsiplečia į dėmę su keliais koncentriniais skrituliais (ribos bus aišku labai nežymios) viskas yra Ok. Jei lašas stovi ir nieko nevyksta, arba vyksta labai lėtai - skubiai imamės tepalo keitimo, nes tepalas yra "negyvas"...
Šis testas NĖRA rodiklis ar būdas ištempti tepalo keitimą iki kol tepalas bus negyvas - keičiame kaip ir priklauso laiku net jei viskas atrodo yra geerai :D
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs gkgiedrius

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 625
  • LR dvasia: +6/-5
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #13 Įrašytas: Gegužės 13, 2013, 15:29:46 »
Kokia Jūsų nuomonė, kas kiek km reikia keisti tepalą variklyje?
Jei šiuo metu variklyje tepalas yra 5W40, o gamintojas rekomenduoja
 5W30? Kokios firmos rekomenduojat tepalą variklyje LR Discovery 3, 2,7 TDV6?
LR Discovery 3 TDV6 HSE Java Black
Vilnius

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #14 Įrašytas: Gegužės 13, 2013, 16:24:47 »
Max - kas 10 kkm.

Pilu nuo dabar(nuo balandžio) Motul 8100 ecoEnergy 5W30, jei keisiu prieš žiemą - pilsiu Motul 8100 ecoEnergy 0W30. Kaip variantas - gali būti Motul 8100 X-clean 5W30, bet jos sunkiau rasti. Ecoenergy yra ACEA A5/C5 klasės alyva, Xclean - ACEA C3 (būtent tokia klasė atitiktų mūsų variklio poreikius), bet kadangi klampumas 100C temperatūroje abiejų yra praktiškai vienodas, tai pasirinkau tai ką galima paprasčiau surasti.

Kaip ir rašiau - rekomenduojamo Castrol atsisakiau - nepatiko visiškai ir vienareikšmiškai.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs gkgiedrius

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 625
  • LR dvasia: +6/-5
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #15 Įrašytas: Gegužės 13, 2013, 16:49:58 »
Koks tepalo kiektis telpa 2,7 variklyje?
Man rekomendavo šitą varianta:
http://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=details&anid=32943F

tipo labai geras Long life tepalas, atitinka visus "standartus"...?
Gal teko kam naudoti?
LR Discovery 3 TDV6 HSE Java Black
Vilnius

Atsijungęs ZaliasRR

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 1222
  • location: VILNIUS
  • LR dvasia: +13/-1
www.landrovergarazas.lt Range Rover p38 Ex, Range Rover L322

Atsijungęs laimis17

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 98
  • location: Vilnius
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #17 Įrašytas: Rugsėjo 25, 2013, 20:51:02 »
Kalbant apie Motul, jų puslapyje radau, kad paskirstymo dėžei (razdatkei)
rekomenduoja:
GEAR 300 LS 75W-90, o diferencialams
GEAR 300 75W-90.
Ar domėjotes kuo skiriasi šios alyvos ?
Land Rover Discovery 3 HSE, 2.7 TDV6, Bonatti Grey Metalic

Atsijungęs ZaliasRR

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 1222
  • location: VILNIUS
  • LR dvasia: +13/-1
www.landrovergarazas.lt Range Rover p38 Ex, Range Rover L322

Atsijungęs laimis17

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 98
  • location: Vilnius
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #19 Įrašytas: Rugsėjo 25, 2013, 21:13:44 »
Skaičiau šitą straipsnį, apie skirtumus nelabai ką rašo.
Kaina GEAR 300 75W-90 ir GEAR 300 LS 75W-90 skiriasi neženkliai, 14 Lt už 1L.
Aš tikrai nesiginčiju ką alyvos gamintojas rekomenduoja, tiesiog smalsumas... ;)
« Paskutinį kartą keitė: Rugsėjo 25, 2013, 21:18:26 nuo laimis17 »
Land Rover Discovery 3 HSE, 2.7 TDV6, Bonatti Grey Metalic

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs laimis17

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 98
  • location: Vilnius
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #21 Įrašytas: Rugsėjo 25, 2013, 21:35:47 »
Reduktorius ? Gaila ? Tu ką... lengviau pasikeist į naują... :D (kas nesuprato, manęs nekaltinkit)
Dėkingas už info.

Land Rover Discovery 3 HSE, 2.7 TDV6, Bonatti Grey Metalic

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #22 Įrašytas: Rugsėjo 25, 2013, 21:38:46 »
Jei ant lentynos atliekamas papigiai mėtosi - susigundyčiau :D
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs LRG Service

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 3
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #23 Įrašytas: Spalio 06, 2013, 22:12:44 »
Kas liečia 6HP26 dėžę, tai 240 000km yra gerokai per daug, asmeniškai rekomenduoju bent kas 100 000km pasikeisti visą dėžės alyva 9.5l (vadinamas double-tripple flushas, 10l užtenka), filtrą ir atlikti dėžės adaptaciją. Kai jau jaučiami dėžės darbo trūkumai, tai jau dažnai per vėlu galvoti vien apie tepalo keitimą.

čia vienas iš naujesnių ZF dokumentų apie 6HP26, SA-ZF-217-2-2013
https://www.automaticchoice.com/Technical/SA-ZF-217-2-2013.pdf


2.7 varikliui pilu magnatec 5w30 A1, 10 000km intervalas pats tas, yra kas pila ir EGDE proff a5 už ~85 Lt/l

Į variklį eina 5.56l

Apskritai tie automobilių gamintojo rekomenduojami intervalai yra labai slidus reikalas.  Difams keičiau prie 120 000km ir tai jau buvo labai ne koks tepalas.
Land Rover diagnostika, remontas, dalys
Mainų 33 Klaipėda
+370 696 77877

Atsijungęs ZaliasRR

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 1222
  • location: VILNIUS
  • LR dvasia: +13/-1
Re: Discovery 3 techninių skysčių bei tam tikrų elementų keitimo periodiškumas
« Atsakyti #24 Įrašytas: Spalio 07, 2013, 19:28:27 »
Labai jau cia kvepia reklama  :D ir tuoks jausmas kad kanvejiriu darai tuos Land roverius  :D net negirdejau Klaipedoi kad specializotusi sita marke 
« Paskutinį kartą keitė: Spalio 07, 2013, 19:32:35 nuo ZaliasRR »
www.landrovergarazas.lt Range Rover p38 Ex, Range Rover L322