Autorius Tema: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )  (Skaityti 112624 kartai)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #75 Įrašytas: Gegužės 04, 2014, 22:26:02 »
Su lietuviškais oficialiais reikia labai atsargiai ir su didele kišene pageidautina:)
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs RaimisB

  • Moderatoriai
  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2704
  • Age: 2020
  • location: Vilnius
  • LR dvasia: +20/-19
    • www.eljunga.lt
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #76 Įrašytas: Gegužės 04, 2014, 22:59:17 »
Jei 2005 - be DPF vienareikšmiškai. Tą brudą pradėjo dėt 2007 metais. Purkštukų darbas - diagnostika kompu... O jei jau visai blogai, tai tepalo lygis kyla :D

kapsciausi, radau, norejau patikslinti, kad 2006 metais jau lengvieji su DPF buvo, 2005 dar ne
Defender 90 300TDI, Defender 110 TD5
www.eljunga.lt

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #77 Įrašytas: Gegužės 05, 2014, 09:20:29 »
Taip, DPF ėjo nuo tada, bet ne visi iki vieno.

Pagal VIN tavo RRS be DPF - tik džiaugtis :)
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Dude

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 32
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #78 Įrašytas: Gegužės 05, 2014, 09:41:04 »
Taip, DPF ėjo nuo tada, bet ne visi iki vieno.

Pagal VIN tavo RRS be DPF - tik džiaugtis :)

Oba! Malonus netikėtumas! :) ačiū.
Tai tada Motul X-cess 5W-40 pilu. Oro, tepalo filrai kokie? Knecht man rodos neblogi, gal klystu? Patarkit kokius prie tepalù derint? ::)

Atsijungęs Ciid

  • Senbuvis
  • ***
  • Pranešimai: 125
  • LR dvasia: +1/-0
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #79 Įrašytas: Gegužės 05, 2014, 09:47:06 »
Gal kokia nuomone turit susidare apie Petron tepalus? Galvuju 0W30 susipilti.

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #80 Įrašytas: Gegužės 05, 2014, 09:52:52 »
Konkrečiau? O tai paieška kažkokią egzotiką iš Filipinų rodo. Pavadinimas to ką žadi pilti?
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #81 Įrašytas: Gegužės 05, 2014, 09:57:52 »
Ko gero ne Petron o Petronas :D Syntium 5000 0w-30 ? Tipiškas vanduo varikliams su DPF.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Ciid

  • Senbuvis
  • ***
  • Pranešimai: 125
  • LR dvasia: +1/-0
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #82 Įrašytas: Gegužės 05, 2014, 10:22:36 »
Butent: Petronas Syntium 7000XS

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #83 Įrašytas: Gegužės 05, 2014, 10:36:36 »
Vanduo DPF su gražesniu pavadinimu :)
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Dude

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 32
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #84 Įrašytas: Gegužės 05, 2014, 11:29:47 »
Nu, chebryte, dar viens variantas:
 (WSS-M2C913-C), Repsol Elite Cosmos F Fuel Economy 5W30

Kokios nuomonės dėl tokio?

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #85 Įrašytas: Gegužės 05, 2014, 12:47:48 »
Cosmos :D ::)

Ką nori išburti? :) Toks pats vanduo. Užšala prie -36C - jokia ne sintetika o hidrokrekingas. Jei DPF nėra, pilk normalią alyvą ir neužsikabink ant marketinginių triukų "Fuel economy", "Multigrade", "Fully synthetic" ir kitų.

Va čia http://www.landroverklubas.lt/index.php?topic=433.msg5792#msg5792 sąrašas, kuo arčiau viršaus tuo geriau. 5W30 mano nuomone yra per skysta(1 poste išdėstyta kodėl), 10W40 gali sukelti problemų žiemą. Optimalus variantas - kažkas iš 5W40.
Jei yra DPF - vakar rašiau kaip rinktis. Deja, reikia taikytis su žemu TBN ir sulfatiniu peleningumu.

VISŲ ŽINIAI - TIKRA sintetika užšala prie -50C ir daugiau. Visa kita - marketingas.

Beje, sąraše išvardintos alyvos skirtos dyzeliams.
« Paskutinį kartą keitė: Gegužės 05, 2014, 12:51:14 nuo VMatas »
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #86 Įrašytas: Gegužės 05, 2014, 13:03:21 »
Toks pats pdf įprastinėms alyvoms. Pabaigoje alyvos varikliams su DPF.

[attachment deleted by admin]
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Dude

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 32
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #87 Įrašytas: Gegužės 05, 2014, 13:24:16 »
Cosmos :D ::)

Ką nori išburti? :) Toks pats vanduo. Užšala prie -36C - jokia ne sintetika o hidrokrekingas. Jei DPF nėra, pilk normalią alyvą ir neužsikabink ant marketinginių triukų "Fuel economy", "Multigrade", "Fully synthetic" ir kitų.

VISŲ ŽINIAI - TIKRA sintetika užšala prie -50C ir daugiau.

Bandau suprasti ir priimti sprendima :) Iki tol per daug nesidomejau, o dbr paskaiciau Tavo postus, tada kreipiausi i biciuli, kuris tepalus parduoda Repsol, iki tol Motul i LT rinka atvede. Motul suvarte, sake, kad pigus ir nieko gero...Mobil dar blogiau...
Tai va, budamas zalias ir mazai ka suprasdamas tepaluose, bandau susivokt, tai ka pirkt ir ka pilt... :-[
Pasak biciulio, man 5W40 niekaip netinka. Plius pateike pvz., kaip kartais tirstesniu tepalu naudojimas gali pridaryti dideliu rupesciu - uzsikemsa tepalu kanalai, badauja variklis, tepalo siurblys pareina, kazkuriems varikliams netinka per "rugstus" tepalai, del ko prasideda korozija ir t.t. Ir pan.

 :(

Atsijungęs Ciid

  • Senbuvis
  • ***
  • Pranešimai: 125
  • LR dvasia: +1/-0
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #88 Įrašytas: Gegužės 05, 2014, 14:05:36 »
As irgi bandziau paskambinti vieniems tepalo importuotoju, tikiuosi  gauti atsakymus kodel pilti 5W30 o ne 5W40. Man irgi uzklausus gal geriau imti 5W40 o ne 5W30 - 0W30 irgi nustebo nes klampa tik vienas is kriteriju kuris labai mazai apspredzia alyvos  savybes. Tik gaila kad zmogus bilietieni ir nesinorejo labai kamantineti. Todel lauksim treciadienio kad daugiau kazka suzinoti.

Atsijungęs justasRR

  • Laiko patikrinti broliai
  • Gyventojas
  • **
  • Pranešimai: 851
  • Age: 42
  • location: Vilnius
  • LR dvasia: +9/-0
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #89 Įrašytas: Gegužės 05, 2014, 14:22:28 »
Aš manau, kad tie zmonės kurie tik pardavinėja tepalus gali buti labai protingi pardavimuose ir pan, bet apie tepalus zinos tik tai ka jiems ju dileriai papasakoja. Kol savo akimis nepamaciau to juodo vandens (5w30) tai dar masciau gal viskas ten gerai. bet ačiū dievui ir Vmatui kad pasikeičiai tepalus i teisingus ir skirtumas tikrai jauciamas. Dabar esu ramus dėl savo variklio, nes prie tai pokatuskese vis neramu budavo, kad papildomu apkrovu gaves alkuninis neislaikys.

Atsijungęs Dude

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 32
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #90 Įrašytas: Gegužės 05, 2014, 14:25:50 »
Justai, bet Tu kaip suprantu, kazkokio deficito prisipylei... ;D
Nenoriu taip sudetingai, kad paskui problemu tureti toki tepala atsivezti...Man labiau tiktu tai, kas i LT rinka jau atvezta.

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #91 Įrašytas: Gegužės 05, 2014, 14:48:20 »
Kiek žmonių tiek nuomonių:) Tai natūralu - svarbiausia turėti savo nuomonę ir suprasti kodėl. 5W-30 alyvos primygtinai pradėtos siūlyti po Kioto susitarimų(2005) dėl taršos mažinimo. Skystesnė alyva leidžia sutaupyti 1-2proc. kuro ir taip sumažinti taršą, bet... variklis jūsų ir jis gyvena trumpiau :D Įdomiausia yra tai, kad pvz. 2005/2006 LR rekomendavo kiek kitokios klasės alyvas, o paskui staiga viskas apsivertė - ir varikliams pradėjo tikti skystos alyvos:D Na o atsižvelgiant į natūralų nusidėvėjimą su amžium kaip tik reikia pilti tirštesnes, kad kompensuoti padidėjusius tarpelius tarp alkūninio ir įdėklų.
Mano nuomone aš išdėsčiau pakankamai daug argumentų - jūsų teisė rinktis. Mano pilama šiuo metu 5W40 alyva man patinka. Ir variklio garsas irgi.

Ir apie kokias rūgštis kalbam? Manyčiau apie tas, kurios susidaro degant dyzelinui ir kurių nesugeba sukompensuoti ACEA A5/B5 klasės vanduo? :D
« Paskutinį kartą keitė: Gegužės 05, 2014, 20:55:47 nuo VMatas »
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Edgaras

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 1150
  • Age: 39
  • LR dvasia: +6/-1
  • Žalia Diskoteka
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #92 Įrašytas: Gegužės 05, 2014, 20:18:27 »
Anksčiau vadovaudavaus tuo, ką nurodydavo vartotojo vadovas. Kadangi, VMatas ypatingai aiškiai aprašė kas, kaip ir kodėl, abejonių dėl pasirinkimo nebeliko. Ačiū Jam, ir kitiems siūlau vadovautis šiomis rekomendacijomis. Alternatyvų ieškojimas visada yra gerai, tačiau, ji turi būti labai argumentuota.
LR Discovery 3 TDV6 HSE Tonga Green 
- Kaunas -

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #93 Įrašytas: Gegužės 05, 2014, 21:02:42 »
Nepretenduoju į "šventą" tiesą :) tiesiog susidėliojau pats sau logišką vaizdelį, tikrai nemažai skaičiau, susirinkau info kaip ir kas ir tikiu, kad neklystu. Jei kam nors tai padės - valio.
Tikėti alyvos pardavėjais, servisais ir pardavėjais salonuose nematau prasmės. Jie tiesos net nežino, o sako tai ką reikia sakyti, kiekvieni dėl savo paskatų arba tiesiog nežinojimo. Tikrą tiesą žino variklio projektuotojai, bet jie niekada to nepasakys, nes jų vadai jiems galvas nusukios.. Beje, jei gerai paieškoti, tai pvz. D3 2.7 dyzelis yra naudojamas Pežo ir Citroenuose - ir galima rasti įdomių rekomendacijų, kurios yra visiškai kitokios nei JLR.. :D
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Dude

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 32
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #94 Įrašytas: Gegužės 06, 2014, 12:47:02 »
VMatai, gali dar pasidalint ziniomis - ar pour point reiskia uzsalimo rodikli?
Jeigu sulphated ashes rodiklis mazesnis uz 1.3 ar 1.1 tai yra gerai, ar blogai?

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #95 Įrašytas: Gegužės 06, 2014, 14:35:46 »
1. Taip.
2. Jei nėra DPF, geriau kad būtų daugiau arba lygu 1.3, ypač jei galvoje sukasi mintis važiuoti nuo keitimo iki keitimo daugiau nei 10kkm. Jei yra DPF niekaip neverta viršyti 0.8 - DPF brangiai kainuoja. Automatiškai neverta viršyti 10kkm nuo keitimo iki keitimo ir geriau pamiršti apie kurą iš neaiškių vietų.. Na nebent DPF išeliminuoti :)
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Dude

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 32
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #96 Įrašytas: Gegužės 07, 2014, 01:20:11 »
Taigi, tepalas pakeistas į Motul Xcess 5W40. Sakau, kad efektas teigiams:

1. Išnyko kompensatorių caksėjimas iškart po užvedimo, kai Disko ilgiau pastovi;
2. Subjektyviai variklis dirba minkščiau ir tyliau.

Apibendrinti įspūdžiai pagal pylimo eilę:

Castrol 5W30 Edge Professional ACEA C3 - visiškas vanduo išpylant po 6kkm, džiaugiuos kad nevažiavau ilgiau su juo;
Motul Eco-nergy 5W30 ACEA A5/B5 - irgi skystas, bet po 10 kkm subjektyviai atrodė geriau, variklis po tepalo keitimo dirbo geriau ir švelniau nei su Castrol;
Motul X-cess 5W40 ACEA A3/B4 - žiūrėsim kaip bus po laikotarpio pabaigos, kol kas vien tik teigiami įspūdžiai.

Kada jau laikas Tau ispilti X-cess 5W40 ir pasidalinti ispudziais?

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #97 Įrašytas: Gegužės 07, 2014, 07:33:58 »
Įspūdžiai tokie:

Aišku juodas :D Bet ne toks skystas nei 5W30. Daugiau nieko įdomaus. Būtina keičiant tepalą su švirkštu ištraukti likutį po filtru (čia 2.7 dyzeliui, kitiems nepasakysiu) - kam iškart atskiesti naują alyvą otrabotke.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Dude

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 32
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #98 Įrašytas: Gegužės 07, 2014, 09:52:47 »
Juodas juk ir turi būti (net ir įpylus naujà tepalà, po 500km jis jau bus juodas), nes jei toks nebūtù, vadinasi neatlieka savo variklio plovimo nuo suodžiù f-jos ;)

Toks dar momentukas, vakar toliau gilinau savo menkas tepalo žinias, tai kalbėjau su autosporto mechanikais: patikino, kad naudojant 5W40 vietoj 5W30 nieko blogo tikriausiai nenutiks, variklio garsas be abejo, kad sumikštės, bet ilgainiuj gali atsirasti devėjimasis tuose variklio mazguose, iki kuriù tirštesnis tepalas nenukeliaus. O nenukeliaus dėl nepakankamo tepalo slėgio toliau nuo tepalo siurblio, t.y. slėgio daviklis stovi paprastai iškart už siurblio ir todėl "sako" kad su slėgiu viskas OK, tačiau toliau nuo siurblio slėgis nebematuojamas nors variklis gali badauti.

5W40 vietoj 5W30 gali tikti varikliams su labai didelėmis ridomis (virš 350k km).

Tai apsisprendžiau dėl 5W30 :)
Beliko gražiausià pakuotę išsirinkti ;D

P.S. Repsol nėra hydrocracking'as, bent jau tas kurį man siūlo. Ir užšalimo temp. tokia pati, kaip ir Motul -36 laipsniai.

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Kaip rinktis tepalą varikliui (daug raidžių :) )
« Atsakyti #99 Įrašytas: Gegužės 07, 2014, 10:22:28 »
Motul irgi hidrokrekingas :) Tik priedų jame daugiau, kadangi Xcess nėra skirtas varikliams su DPF. 2.7 variklyje daviklis stovi pakankamai toli nuo tepalo siurblio, po nakties lemputė su 5W30 gęsta per 3-4 sekundes(ir tai ne mano vieno pastebėjimai), su 5W40 - per 2-3 sekundes.
Dėl juodumo tai taip - čia normalu.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)