Sveiki. Šiandien tik radau šį forumą ir nusprendžiau prisijungti, prisidėdamas prie taip trūkstamos informacijos dalinimosi, Lietuvos padangėje, apie šio markės visureigius. Taigi pats prieš maždaug 2 metus (2009 m.) įsigijau Land Rover Discovery I 1998 m., 2.5 TDI (kitaip vadinamas 300tdi), 4 durų, Panevėžio turguje. Prieš rinkdamasis visureigį daug modelių įvairių markių peržiūrėjau. Šis patiko dėl patikimos 4X4 pavaros, talpumo ir sąlyginio taupumo degalų atžvilgiu (žiūrint pagal katalogą). Kadangi į rimtus offraudus nesiruošiu lysti tai jokių offraudinių tobulinimu nedariau. Visgi šį Landuką įsigijau ne idealų. Jis buvo parvarytas iš Italijos. Kadangi prieš pirkdamas aš jo neišbandžiau kelyje (iš vairo kolonėlės varė tepalą) todėl pradėjo lysti netikėti gedimai. Tik variklis dirbo gerai - tiek man ir tiko. Sumokėjęs pinigus ir apsišarvavęs vairo stiprintuvo tepalo atsargomis patraukiau link Dzūkijos. Vos parvažiavau nes niekaip nenorėjo atsijungti tarpašinis diferencialo blokuotojas, vairo traukių antgaliai maustėsi. Judėjau gal kokiais 40-60 km. aišku bijojau, kad nesubyrėtų pavarų dėžė dėl to, bet viskas baigėsi gerai - pasiekiau tikslą. Tarpašinį diferencilialą atjungiau paklausęs ofraudininko patarimo - kelias dešimtis metrų atbuline eiga pavažiavęs ir atjungiau jį. Vairo kolonėlę pirkau neoriginalią (restauruotą) nes senoji jau buvo nerestauruojama - sudrožtas sliekas (matyt be tepalo važinėta). Teko keisti ir vairo stiprintuvo siurbliuką. Rūdžių nebuvo, bet truputį buvo muštas šonas - teko tvarkyti. Nudervavau dugną, ertmes, po kilimėliais - nes po mūsų žiemų ne kas būtų. Iškart pakeičiau visus diržus tepalus kur reikėjo. I oplia - po 2 metu stovėjimo garaže - su juo išriedu į trasą. Įspūdžiai - - kažkiek trūksta traukos (85 kw) kaip automobiliui sveriančiam 2 tonas, gerai, kad yra palėtintojas. Teko priprasti prie pakabos plaukiojimo - girdėjau, kad visi rėminiai džipai tai elgiasi. Sunku pasakyti ar tai norma - bet kadangi su juo daug nevažinėju - tik į kaimą, sodą kai sniegas purvas - tai pakenčiama. Kuro ima - apie 10 l/100 km (vidurkis). Šiek tiek pradėjo silpnėti stabdžiai - bet kol dar pakenčiama - nelysiu į remontus. Siek tiek kai džipui trūksta prošvaisos aukščio, bet kol kas nesiruošiu jo kelti, nes tuomet nelįstų į garažą. Laukiu rimtesnių sniegynų, didesnės pliurzės, kad išbandyčiau jį bekelėje. Kol kas tiek. Aprašysiu tolimesniu įspūdžius bendraujant su savo Landuku.
Šio modelio techninės charakteristikos:
Ilgis, mm 4520
Plotis, mm 1795
Aukštis, mm 1960
Prošvaita, mm 230
Bagažinės talpa, l 1970
Automobilio masė, kg 1925
Darbinis variklio tūris, cm³ 2496
Cilindrų išdėstymas Eilė
Cilindrų skaičius 4
Maksimali galia, AG 113
Sukimo momentas Nm/RPM 265/1800
Degalų rūšis Dyzelinas
Degalų padavimo sistema Common rail
Varantieji ratai Pilnas, nuolatinis
Pavarų dėžės tipas Mechaninė
Priekinės pakabos tipas Ištisinis balkis
Galinės pakabos tipas Ištisinis balkis
Priekiniai stabdziai Diskiniai ventiliuojami
Galiniai stabdžiai Diskiniai
Maksimalus greitis, km/h 148
Įsibėgejimas (0-100 km/h), s 18.5
Kuro sąnaudos mieste, l 9.3
Kuro sąnaudos greitkelyje, l 6.7
Vidutinės kuro sąnaudos, l 9.8
Degalų bako talpa, l 88
Mano auto nuotraukas galima pasižiūrėti:
http://public.fotki.com/Irklininkas/land-rover-discovery-1/