Autorius Tema: Land Rover Discovery I 1998 m.  (Skaityti 22749 kartai)

Atsijungęs Irklininkas

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 25
  • LR dvasia: +0/-0
Land Rover Discovery I 1998 m.
« Įrašytas: Gruodžio 19, 2011, 15:40:30 »
Sveiki. Šiandien tik radau šį forumą ir nusprendžiau prisijungti, prisidėdamas prie taip trūkstamos informacijos dalinimosi, Lietuvos padangėje, apie šio markės visureigius. Taigi pats prieš maždaug 2 metus (2009 m.) įsigijau Land Rover Discovery I 1998 m., 2.5 TDI (kitaip vadinamas 300tdi), 4 durų, Panevėžio turguje. Prieš rinkdamasis visureigį daug modelių įvairių markių peržiūrėjau. Šis patiko dėl patikimos 4X4 pavaros, talpumo ir sąlyginio taupumo degalų atžvilgiu (žiūrint pagal katalogą). Kadangi į rimtus offraudus nesiruošiu lysti tai jokių offraudinių tobulinimu nedariau. Visgi šį Landuką įsigijau ne idealų. Jis buvo parvarytas iš Italijos. Kadangi prieš pirkdamas aš jo neišbandžiau kelyje (iš vairo kolonėlės varė tepalą) todėl pradėjo lysti netikėti gedimai. Tik variklis dirbo gerai - tiek man ir tiko. Sumokėjęs pinigus ir apsišarvavęs vairo stiprintuvo tepalo atsargomis patraukiau link Dzūkijos. Vos parvažiavau nes niekaip nenorėjo atsijungti tarpašinis diferencialo blokuotojas, vairo traukių antgaliai maustėsi. Judėjau gal kokiais 40-60 km. aišku bijojau, kad nesubyrėtų pavarų dėžė dėl to, bet viskas baigėsi gerai - pasiekiau  tikslą. Tarpašinį diferencilialą atjungiau paklausęs ofraudininko patarimo - kelias dešimtis metrų atbuline eiga pavažiavęs ir atjungiau jį. Vairo kolonėlę pirkau neoriginalią (restauruotą) nes senoji jau buvo nerestauruojama - sudrožtas sliekas (matyt be tepalo važinėta). Teko keisti ir vairo stiprintuvo siurbliuką. Rūdžių nebuvo, bet truputį buvo muštas šonas - teko tvarkyti. Nudervavau dugną, ertmes, po kilimėliais - nes po mūsų žiemų ne kas būtų. Iškart pakeičiau visus diržus tepalus kur reikėjo. I oplia - po 2 metu stovėjimo garaže - su juo išriedu į trasą. Įspūdžiai - - kažkiek trūksta traukos (85 kw) kaip automobiliui sveriančiam 2 tonas, gerai, kad yra palėtintojas. Teko priprasti prie pakabos plaukiojimo - girdėjau, kad visi rėminiai džipai tai elgiasi.  Sunku pasakyti ar tai norma - bet kadangi su juo daug nevažinėju - tik į kaimą, sodą kai sniegas purvas - tai pakenčiama. Kuro ima - apie 10 l/100 km (vidurkis).  Šiek tiek pradėjo silpnėti stabdžiai - bet kol dar pakenčiama - nelysiu į remontus. Siek tiek kai džipui trūksta prošvaisos aukščio, bet kol kas nesiruošiu jo kelti, nes tuomet nelįstų į garažą. Laukiu rimtesnių sniegynų, didesnės pliurzės, kad išbandyčiau jį bekelėje.  Kol kas tiek. Aprašysiu tolimesniu įspūdžius bendraujant su savo Landuku.

Šio modelio techninės charakteristikos:
Ilgis, mm 4520
Plotis, mm 1795
Aukštis, mm 1960
Prošvaita, mm 230
Bagažinės talpa, l 1970
Automobilio masė, kg 1925
Darbinis variklio  tūris, cm³ 2496
Cilindrų išdėstymas Eilė
Cilindrų skaičius 4
Maksimali galia, AG 113
Sukimo momentas Nm/RPM 265/1800
Degalų rūšis Dyzelinas
Degalų padavimo sistema Common rail
Varantieji ratai Pilnas, nuolatinis
Pavarų dėžės tipas Mechaninė
Priekinės pakabos tipas Ištisinis balkis
Galinės pakabos tipas Ištisinis balkis
Priekiniai stabdziai Diskiniai ventiliuojami
Galiniai stabdžiai Diskiniai
Maksimalus greitis, km/h 148
Įsibėgejimas (0-100 km/h), s 18.5
Kuro sąnaudos mieste, l 9.3
Kuro sąnaudos greitkelyje, l 6.7
Vidutinės kuro sąnaudos, l 9.8
Degalų bako talpa, l 88

Mano auto nuotraukas galima pasižiūrėti:
http://public.fotki.com/Irklininkas/land-rover-discovery-1/
« Paskutinį kartą keitė: Kovo 04, 2012, 13:39:51 nuo Irklininkas »

Atsijungęs Bajoras

  • Administratorius
  • Senbuvis
  • *****
  • Pranešimai: 349
  • Age: 42
  • location: Kaunas
  • LR dvasia: +0/-0
  • Forumas - mūsų virtualus garažas ir namai :)
    • GPS meistras
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #1 Įrašytas: Gruodžio 19, 2011, 16:19:39 »
Sveikas, seniau šio forumo ir negalėjai rasti, jis nelabai senai ir paleistas, dėl tos pačios priežasties - nelabai yra kur mums Lietuviškai pabendrauti, o jei yra - forumas beveik visai negyvas. Tikiuosi čia bus kitaip, tik laiko reikia ;)

Pas mane tokių pat metų, tik range roveris, tai su plaukiojimu ir sunkiai sugyvenu. Laimei pniaumatinė pakaba leidžia nuleisti pakabą į "autostradinį" riežimą net ir lėčiau važinėjant, tai kiek stabilumo dadeda ir sūpimo sumažina, tačiau vis tiek jo daugoka... Kitavertus kitaip ir nemanau kad bus, nes mašina aukšta, padangos "balionai", pats aukštai sėdžiu ir kas daugiausia įtakoja - dėja paprasta pakaba, t.y. nėra nepriklausoma - nuo čia sūpimai ir prasideda.

O šeip, laukiu ir aš pirmų sniegų, tad sveikas atvykęs  ;)
Specializuota parduotuvė Kaune Jonavos g. 204a ir internete www.gpsmeistras.lt
WiFi kameros. Registratoriai

Atsijungęs Irklininkas

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 25
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #2 Įrašytas: Gruodžio 26, 2011, 14:39:19 »
Gal galiu paklausti kaip įkelti nuotraukas?

Atsijungęs Bajoras

  • Administratorius
  • Senbuvis
  • *****
  • Pranešimai: 349
  • Age: 42
  • location: Kaunas
  • LR dvasia: +0/-0
  • Forumas - mūsų virtualus garažas ir namai :)
    • GPS meistras
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #3 Įrašytas: Gruodžio 26, 2011, 23:33:54 »
Į patį forumą įkelti nėra galimybės, bet su laiku reiks padaryti.
Kol kas reiktų naudotis bet kokia nuotraukų taplyka kaio kad: http://imageshack.us/ ar panašiai (jų daug)
Tada tik nuotraukos (be reklamų aplink) nuorodą keliame čia ;)
Jei norime kad ją rodytų, rašome (be tarpų) [ img ] foto nuoroda [/ img ]
;) Jei nesigaus, rašyk kur foto sudėjai, padėsiu.
Specializuota parduotuvė Kaune Jonavos g. 204a ir internete www.gpsmeistras.lt
WiFi kameros. Registratoriai

Atsijungęs Irklininkas

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 25
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #4 Įrašytas: Gruodžio 27, 2011, 08:05:16 »
Aišku. Nuotraukas, video ir pan talpinsiu http://public.fotki.com/Irklininkas/     :)

Atsijungęs Bajoras

  • Administratorius
  • Senbuvis
  • *****
  • Pranešimai: 349
  • Age: 42
  • location: Kaunas
  • LR dvasia: +0/-0
  • Forumas - mūsų virtualus garažas ir namai :)
    • GPS meistras
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #5 Įrašytas: Gruodžio 27, 2011, 09:41:40 »


















Specializuota parduotuvė Kaune Jonavos g. 204a ir internete www.gpsmeistras.lt
WiFi kameros. Registratoriai

Atsijungęs Bajoras

  • Administratorius
  • Senbuvis
  • *****
  • Pranešimai: 349
  • Age: 42
  • location: Kaunas
  • LR dvasia: +0/-0
  • Forumas - mūsų virtualus garažas ir namai :)
    • GPS meistras
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #6 Įrašytas: Gruodžio 27, 2011, 09:43:05 »
Gražus šuo  8) ir tokį turiu, tiksliau du, vienas dar jaunas bet visai juodas :)

Žiūrėk, o kaip Discovery blokiruotės veikia? Eina užblokuoti gal viską? Centrą+galą+priekį?
Specializuota parduotuvė Kaune Jonavos g. 204a ir internete www.gpsmeistras.lt
WiFi kameros. Registratoriai

Atsijungęs Irklininkas

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 25
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #7 Įrašytas: Gruodžio 27, 2011, 12:11:38 »
Ačiū, kad įkėlėt nuotraukas. Kitą kart pabandysiu, gal pavyks. Nežinau, kaip Reidžiuose, bet šiam yra tik tarpašinio diferiancialo blokatorius. Pačios ašys nesiblokuoja.  Kiek žinau tai šios kartos standartiniuose Discoveriuose visuose taip. Žinau, kad šias sistemas specialiai auksarankiai perdarinėja (berods yra pirkti tam tikri komplektiniai agregatai), kad blokuoti galima ir pačias ašis. Įdomumo dėliai permetu youtubes nuorodą kaip veikia tarpašinio diferencialo blokavimo sistema bekelėje:
« Paskutinį kartą keitė: Gruodžio 30, 2011, 10:14:05 nuo Irklininkas »

Atsijungęs Bajoras

  • Administratorius
  • Senbuvis
  • *****
  • Pranešimai: 349
  • Age: 42
  • location: Kaunas
  • LR dvasia: +0/-0
  • Forumas - mūsų virtualus garažas ir namai :)
    • GPS meistras
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #8 Įrašytas: Gruodžio 27, 2011, 17:40:09 »
Maniau gal pas Discovery daugiau blokuojasi, bet matau kad tiek pat kiek ir pas Range Rover.
Čia truputi gaila... Bent jau galas ir galėtų kietai susirakinti.
Specializuota parduotuvė Kaune Jonavos g. 204a ir internete www.gpsmeistras.lt
WiFi kameros. Registratoriai

Atsijungęs Bajoras

  • Administratorius
  • Senbuvis
  • *****
  • Pranešimai: 349
  • Age: 42
  • location: Kaunas
  • LR dvasia: +0/-0
  • Forumas - mūsų virtualus garažas ir namai :)
    • GPS meistras
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #9 Įrašytas: Gruodžio 28, 2011, 21:47:53 »
Va va.... šiandiena ir sėdau  :-X :-X :-X
Lakus smėlis viršuje, po apačia molis, lievas padangų raštas ir šakės...
Šonu įsėdau, lyg ir ne taip giliai ir piššš. Šone ratai sukasi, o mašina stovi.
Bandžiau dar su stabdžiu sužaisti ~vienodesnę apkrovą, bet nepadėjo.
Specializuota parduotuvė Kaune Jonavos g. 204a ir internete www.gpsmeistras.lt
WiFi kameros. Registratoriai

Atsijungęs Irklininkas

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 25
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #10 Įrašytas: Gruodžio 29, 2011, 11:30:41 »
Na iš tikrųjų, nors dar nebandžiau savo D1 rimtesnėje bekelėje, bet manau visiško blokavimo ašių trūksta (naujesniuose defenderiuose (kalbant apie mechaninį blokavimą) jau yra blokavimas (rankinis ir automatinis)). Bet, kaip minėjai, tai priklauso ir nuo padangų, auto svorio. Aišku landų pakaba tvirta, džipinė, yra palėtintojas centro blokavimas - bet sveria irgi visa tai. Senesnių (kaip mūsų) landų 4x4 pavaroje nefigūruoja elektronika, nors iš vienos pusės tai gerai patikimumo atžvilgiu, bet iš kitos tai  trūksta  bekelėje kai vienas ratas nesisuka tai kitą elektronika galėtų pajungti. Elektroninės ratų sukimosi sistemos berods jau pradėtos montuoti D2 modeliuose. Išvada - vienintelė priemonė, nedarant offraudiniui džipui būtinų pakeitimų (kėlimas, gervės įtaisymas, snorkelis, disdesni platesni ratai, ašių blokavimo padarymas ir pan.) - gero ofraudinio rašto padangų užsidėjimas. Manau tai labai svarbu.

Apie slėgį padangose  - kažkaip keista buvo, kad automobilis net nuo 0.1-0.3 atmosferų slėgio pakeitimo pradėdavo visiškai skirtingai elgtis kelyje, minkštumas jausdavosi labai skirtingas. Buvau padangose palikęs 2.5 atm, tai kratė kaip nežinau kas, dėl to net vairo laisvumas buvo atsiradęs - atsipalaidavusi apatinės vairo kryžmės kur jungiasi su vairo stiprintuvu, priveržimas  (ant šlicų judėjo). Sumažinus slėgį iki 2 atm. mašinos valdomumas labai suprastėdavo. Taigi pastudijavau gamyklinį itališką vartotojo vadovą ir palikau tokį slėgį tokį kokį rekomenduoja gamintojas šio modelio 235/70 R16 dydžio padangoms (priekyje 1.8 baro, gale 2.3 baro). 205/80R16 šio modelio D1 padangoms rekomenduojama atitinkamai 1.9 ir 2.6 bar. Viskas susitvarkė. Rekomenduojamus padangų dydžius pagal automobilį galima rasti adresu http://www.route67.lt/lt/shop/search-by-make.html

Taigi dėl padangų rašto. Prieš šią žiemą galvojau kokias padangas pirkti. Visgi džipų padangos nėra pigios todėl galvojau apie universalias bf goodrich all terrain. Atsisakiau minties pirkti šio tipo padangas nes jos  nelabai tinka sniegui/ledui, tuo pačiu vargu ar jas galima pavadinti purvinėmis šiltuoju metų laiku. Kaip sakoma, kas tinka viskam, netinka niekam. Kitos rūšies purvinės padangos (kad ir tos pačios BFG kompanijos) netinka ledui, kurio mūsų žiemomis daugoka pasitaiko, nors ir ant jų rašoma M+S bet manau tai ne universalumo ženklas. Galima pasižiūrėti:



Taigi nusipirkau ir ant maniškės šiuo metu stovi grynai žieminės Hercules Avalanche X-Treme padangos.
 Jas pasirinkau dėl sąlyginai priimtinos kainos ir tai, kad forumuose radau gerus atsiliepimus dėl jų dilimo (jų pakankamai kietas gumos mišinys, tuo pačiu mažai dylantis). Dar pagalvosiu ar jas naudosiu ir vasarą. Jei visgi nuspręsiu vasarines dėtis galvosiu apie restauruotas (todėl ir per pusę pigesnes) Insa turbo dakar ar sahara (Ispanų) restauruotas purvo protektoriaus padangas. Apie šio gamintojo padangas angliškuose forumuose yra geri atsiliepimai.
« Paskutinį kartą keitė: Sausio 03, 2012, 12:11:50 nuo Irklininkas »

Atsijungęs Justas

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 1
  • Age: 30
  • location: Pasvalys
  • LR dvasia: +0/-0
  • Justas <(~.-)>
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #11 Įrašytas: Vasario 05, 2012, 14:03:08 »
Gražus ;) ::)
Greitai lėksi! Lėtai neš!

Atsijungęs Irklininkas

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 25
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #12 Įrašytas: Vasario 07, 2012, 11:35:13 »
Jo, ačiū, normaliai atrodo (nesigiriant) :). Aišku gal TD5 (Discovery II) gražesnis, bet šiame modelyje gerai tai, kad praktiškai nėra jokios elektronikos kuri galėtų gesti (-:.

Atsijungęs Bajoras

  • Administratorius
  • Senbuvis
  • *****
  • Pranešimai: 349
  • Age: 42
  • location: Kaunas
  • LR dvasia: +0/-0
  • Forumas - mūsų virtualus garažas ir namai :)
    • GPS meistras
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #13 Įrašytas: Balandžio 20, 2012, 10:15:41 »

BF Goodrich All terrain

Siulomos sios padangos. Poreikis - asfaltas ir kartais miskai.. Be ne bekeles dievai...
Dievagojasi vadybininkas kad puikios ir ant asfalto, bei diskomforto nesijaus... Nu netikiu...
Bet gal klystu?
Specializuota parduotuvė Kaune Jonavos g. 204a ir internete www.gpsmeistras.lt
WiFi kameros. Registratoriai

Atsijungęs Irklininkas

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 25
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #14 Įrašytas: Balandžio 30, 2012, 15:23:05 »
Sunku pasakyti. Bet nemažai matau visureigių tokias bf goodrich all teran užsimovusių. Pagal raštą neturėtų taip baisiai ūžti ant asfalto kai kokios purvyninės bf goodrich Mud terrain ir pasipriešinimas riedėjimui mažesnis. Be to jos geriau elgsis ant apledėjusių kelių nei grynai purvyninio tipo padangos. Berods jos turi universalumo ženklą (nemačiau bet deklaruoja gamintojas (ne apie M+S ženklą, kuris nereiškia universalumo ;) )), tad pastoviai važinėjant su visureigiu nelendant į gilias pelkias ar sniegynus ir norint sutaupyti ant keitinėjimo vasarinių ir žieminių -  pats tas. Taigi reik pasverti kas kam. Visgi manau jom duočiau 80 proc. asfalto  ir tik 20 proc. šiokios tokios bekelės. Jei priimtina manau pats tas. Šiek tiek apie jas galima pasiskaityti (jei angliškai šiek tiek skaitai, jei ne google transleitas padės;)):
http://www.offroaders.com/tech/AT-MT-Tires/BFG-All-Terrain-TA-KO.htm
http://www.1010tires.com/About/Reviews/BFGoodrich/All-Terrain+T-A+KO

Antrojoje nuorodoje yra realus jas naudojusių žmonių atsiliepimai ir vertinimai skale kurioje yra ir pagal triukšmą vertinimas.
Tik manau jos pakankamai greitai dyla, ypač važinėjant vasarą. Vienas kaimynas mačiau ant savo Pajero tokias užsimovė, tai po poros metų jau nedaug beliko iš jų (na nežinau ištikrųjų kiek jis važinėjo ;)). Bet ir į tai reik atkreipti dėmesį.
« Paskutinį kartą keitė: Balandžio 30, 2012, 15:30:31 nuo Irklininkas »

Atsijungęs krisman

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 3
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #15 Įrašytas: Gegužės 04, 2012, 23:03:50 »
Sveiki, tik siandien prisijungiau. Turiu discovery 300Tdi jau keturi metai. 1996 metu, 3 duru. Tikrai nesiskundziu, pakeiciau visa vaziuokle i sustiprinta. Nauji selenblokai, stabilizatoriai, 5cm iskeltas. Isleidau nemazai lt, gerve, papldomi stogo zibintai, stogo bagazine, nauji purkstukai, diskai, guoliai. Keisiu obuolius. Noriu vairo amortizatoriu perkelti i prieki kai defenderiuose. Dar daug planu, tik viskas paeiliui nes kainuoja:) 300tdi varikliai yra atsparus bombai. Turiu oro filtra iskelta virs stogo i ji suvesti razdatkes ir greciu dezes bei tiltu alsuokliai. Off road padangos 235 85R. Vaziuoju ir vargo nejauciu. Aisku diferiancialus noreciau pakeist, bet 2500 lt oriniai.

Atsijungęs Irklininkas

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 25
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #16 Įrašytas: Gegužės 05, 2012, 09:48:30 »
Smagu, kad prisijungei prie šio forumo. Pirmi discoveriai iš tikrųjų geri tiek variklių atžvilgiu (ir benzininiai 3.9 neblogi ir dyzeliniai 2.5 TDI) tiek konstruksiškai. Mane maloniai stebina šie dyzeliniai varikliai ekonomiškumo požiūriu - 10 l vidurkis ne daugiau (aišku važinėjant ne offroud režimu :)). Tačiau manau šiek tiek dyseliniai var. daugiau KW galėtų turėti (nors gal pas tave sukelti KW?) - važiuojant įprastu režimu užtenka, bet sakykim prieš pora savaičių pasikabinau priekabą su metalo laužu (bendras priekabos su kroviniu svoris buvo apie 2.4 t.) tai sakyčiau jau jaučiasi smarkiai tas dalykas. Kaip bebūtų tai tikrai geri varikliai. Tačiau iš tikrųjų su standartiniais discoveriais nelabai giliai gali lysti į bekelias. Todėl tavo aprašyti esami ir planuojami tobulinimai tikrai būtini gerinant pravažumą, nors ir kainuoja :). Pats neplanuoju tokių tobulinimų daryti kol kas:)
Dėl pakabos patikimumo irgi kažkokių priekaištų neturiu - po įsigijimo keičiau tik galinių amortizatirių atramines išsinešiojusias gumas (2vnt. po 20 lt.), vairo traukių antgalius (kainos jau nepamenu), priekinės satbilizavimo traukės gumas ir šarnyrus (2 komplektai po 65 lt). Dar kažkur braškkėjimas iš priekinės pakabos dalies vis kažkosk yra - tai gal perspektyvoje reiks pasikeisti priekinių reaktyvinių traukių gumas ir kitus judamas dalis jei kokių ten yra - tikiuosi nuo ten tas garsas :)). Nors, kad nedaug nekeičiau ir nėra kažkokių esminių gedimų dar dėlto, kad palyginus nedaug aš su juo važinėju :), bet jei jau važiuoju dažniausiai rimtai įdarbinu.
Minėjai, kad oriniai diferencialai kainuoja 2500lt. Norėjau sužinoti turi galvoje ašiū diferencialai su būtent jų blokavimu?
Visgi gal gali užvesti šio forumo skiltyje „Mūsų garažas“ profilį kur aprašytai, fiksuotai tobulinimus, gedimų šalinimą , eksploatacija ir pan. savo lando. Iš ties naudinga ir įdomu būtų. Įdomu pasižiūrėti kaip atrodo tavo landukas :).
« Paskutinį kartą keitė: Gegužės 05, 2012, 10:20:53 nuo Irklininkas »

Atsijungęs krisman

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 3
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #17 Įrašytas: Gegužės 05, 2012, 13:25:35 »
Sveikas, niekada neturedavau laiko daug po forumus lakstyt :D dabar jau dvi sav sedziu namie, nes daly pirsto amputavo, darbe nukirtau :(. Sededavau angliskuose anksciau, bet pagalvojau kad idomu ar kas lietuvoje turi land roveriu ir susiradau si foruma. Nezinau kaip foto ikelt:) O del jegos tai taip, galetu ir daugiau but. Gali pagyvint savo landuka. Pakeisk ventiliatoriu i elektrini- 10% galios atima. Atjunk ir uzblokuok ismetimo duju reguliacijos voztuva(ant ismetimo kolektoriaus), Pakeisk duslintuvo pirma dali, kad nebutu katalizatoriaus, variklis kvepuos lengviau, turbina suksi greiciau. Praplauk interkuleri, bus pilnas juodo slamsto. Pajausi skirtumus ;D Aisku gali ir ipurskimo siurbli reguliuot, nera sunku ant mechaninio. Tik reikia pamatuot ismetimo temperatura ir spaudima kad neperlenktum. Bet as to nedariau. Galvojau, bet uztenka ka turiu ;D Jei kleisi reaktyviniu traukiu gumas dek polybush, originalios greit sudyla ir sunku pakeist kai vel reikia. Poly bush kai keiti tai net preso nebereikia ;D. Jei keisi kardano kryzmes nepagailek litu kitu daugiau:) Jos megsta byret, ypac bekelei vazinejant. Aisku kardanas pakeist didelis pliusas nuo vibraciju, 30 laipsniu didesniu kampu dirba be apkrovos kryzmems:) Disvoveriai ir defenderiai padaryti su dideliu potiancelu tobulinti ;D

Atsijungęs krisman

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 3
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #18 Įrašytas: Gegužės 05, 2012, 13:29:58 »
Tiesa del diferiancialo. Galesiu imest pasiskaityt nuorodu. Jo jie 100% rakina asis. Reikia tik kompresoriu pirkt. Tada vienu mygtuko paspaudimu surakini. Ju yra ir ne tik oriniu. Na prikabinsiu nuoroda veliau.

Atsijungęs Irklininkas

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 25
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #19 Įrašytas: Gegužės 05, 2012, 14:08:44 »
Taigi taigi. Kaip sakoma ruošk roges vasarą. Nusipirkau žiemos pabaigoje sniego grandines Trygg ratams savo landui. Dar jų nepnaudojau:


Pirkau tik vienai ašiai ir manau, kad gerai padariau nes šio tipo grandinės yra su kabliais ir automatiškai gerai neužsiveržiančios, todėl priekinei  ašiai pasisukus gali kabinti tam tikras auto dalis:


Iš pirmo jos dedasi taip:



Pavažiuojam:



Iš vidinės rato pusės kiek galima užtemdami sukabina grandinės galus, paskui iš išorinės pusės užtraukiam užraktu ir sukabinam:




Truputį pavažiuojam pirmyn atgal kelis metrus, kad grandinės į savo vietas atsistotų.
Kadangi grandinės nėra savaime usiveržiančios jos laisvokos:



Nusipirkau tvirtinimo gumas:


Ir įtempiau:


Tuomet laisvumas tapo minimalus ir priimtinas:



Šiaip šitas grandines pagal skandinavų užsakymą gamina lietuviai ir eksportuoja į sakndinaviją. Todėl Trygg  pavadinimas nereiškia, kad tai grynai skandinavų gamybos. Grynai skandinavų gamybos kainuoja daugiau ir komplektuojančių detalių daugiau. Taip grynai skandinaviškos atrodo:


« Paskutinį kartą keitė: Gegužės 05, 2012, 14:15:12 nuo Irklininkas »

Atsijungęs Irklininkas

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 25
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Land Rover Discovery I 1998 m.
« Atsakyti #20 Įrašytas: Gegužės 29, 2012, 16:15:59 »
Ieškojau informacijos kiek telpa tepalo į variklį ir radau normalią duomenų bazę netik dėl variklio alyvos kiekio ir rūšies, bet ir kitų sistemų: transmisijos, stabdžių sistemos, vairo stiprintuvo sistemose naudotinų alyvų:

http://www.kroon-oil.com/en/products/product-recommendation/