Autorius Tema: Pakabos kompresoriaus perkėlimas  (Skaityti 16952 kartai)

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2895
  • Age: 55
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #25 Įrašytas: Gegužės 02, 2015, 21:03:32 »
O slėgį tikrinti su SDD ar manometrą kur primeistraut?
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #26 Įrašytas: Gegužės 02, 2015, 21:07:55 »
Su SDD - matavimo aplikacija - Suspension - Gallery pressure
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Arunas

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 717
  • Age: 49
  • location: Vilniaus raj.
  • LR dvasia: +2/-0
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #27 Įrašytas: Rugsėjo 02, 2015, 16:02:18 »
Taigi, aš irgi atlikau kompresoriaus perkėlimo procedūra. Tuo pačiu suklijavau ir trūkusi džiovintuvo dangtelį, bei išdžiovinau drėgmės sugėrimo granules (silicagel). Nors užpylus epoksidkės į dangtelio vidu man atrodė, kad čia garantuotas ir amžinas sutaisymas, tačiau kai pamačiau ant kiek stipriai darbo metu tas džiovintuvas vibruoja, tai nebesu tuo tikras. Šiaip ant epoksidkės rašo, kad atspari vibracijai, be to kiek pašiurkštinau klijuojamą paviršių, tiekiuosi kažkiek (ilgai :) laikys.

Sunkiausia viso perkėlimo proceso dalis buvo atsukti viršutinį kompresoriaus tvirtinimo varžta. Nes priėjimas tai eina na, apie tai ir visi forumai rašo. Aš įsivaizduoju kompresorius gamykloje montuojamas, kai kebulas matyt nebuna uždėtas, na bet taip nepagalvoti, kad jį kažkada reikės nuėminėti? Žodžiu, LR inžinierius keikiau riebiai. Finale atsukau pripurškęs ant to užrūdijusio varžto WD40 ir pastuksenęs plaktukų per kompresoriau tvirtinimo rėma. Vėliau nuėmęs pamačiau, kad to stuksenimo metu nuskėliau aliuminio kampa ties tuo varžtu. Oro padavimo 8mm ir išmetimo 10mm šlangas teko kirpti, nes buvo mirtinai užkirmijusios. Oro išėjimo 6mm slangutė išsiemė visiškai lengvai.

Džiovintuvo turinys buvo ant tiek drėgnas, kad ten šlapias apatinėje dalyje.
Granulių vaizdas iki džiovinimo:

Džiovinau orkaitėje 120 laipsnių temperatūroje pravėręs orkaitės dureles. Iš pradžiu tikėjausi, kad išdžiūvusios granulės pamelynuos (nes keli grūdeliai taip padarė), tačiau net ir po kelių valandų to nesulaukiau, matyt tiesiog skirtingos silicagel rūšys yra. Štai čia vaizdelis stambiu planu jau po džiovinimo.

Išdžiuvus buvo kažkiek dulkių (suirusių granulių), tai kiek pavyko, pabandžiau jas išpūsti, prieš supildamas atgal į džiovintuvą.
6mm vamzdelį ir sujungimo jungtį pirkau Hansa Flex'e. Bemontuojant pasirodė, kad tos jungties net nereikia, nes vamzdelį įtvirtinau tiesiai vožtuvų bloke išmetęs buvusį gabaliuką vamzdelio, kuris buvo skirtas sujungimui su kompresoriumi originalioje vietoje.
Oro išmetimo (10mm žarnelė) garso slopintuvo, kuris kažkur virš galinio tilto sumontuotas nejudinau ir nebejungiau, nemačiau prasmės, nes tas lengvas "pššš" kompresoriui baigus dirbti nei kiek netrukdo. VMatas rašė, kad pora metrų šlangos irgi atlieka panašų darbą, kaip tas slopintuvas, bet aš tiesiog palikau nukirptą galą, nejungiau nieko.
Oro paėmimo (8mm žarnelė) filtrą (na porolono gabaliukas plastmasiniame korpuse) iškrapščiau iš kairiojo sparno ertmės, palikau prie jo apie 20cm galiuką šlangelės, kurįa sujungiau su nukirptu galu esančiu prie kompresoriaus. Filtras va čia matosi ,
 po to aš jį tiesiog ikišau gilyn į tuščia ertmę link vairuotojo sėdynės pusės.
Laidus jungiau litavimo būdu. Minusinio (juodas storas) laido iš senosios vietos nejungiau, jį pasiemiau šalia naujosios vietos nuo korpuso, visai šalia yra tam skirtas varžtas. Kaip ir EC nepagalvojau apie tai, kad jei reiks nuimti kėbulą, tai bus bėdos, nes nebelieka jungties,kurią galėtum atjungti.

Apsauginį dangtį po to grąžinau į vietą, vis kažkokia apsauga laidų ir šlangų jungtims.
Šiaip galima būtų ieškoti tų laidų po kapotu, nes jei neklystu, tai jie ateina pro tą pačia skylę, pro kur ir aš pravedžiau savo pagamintą laidų pynę. Norint prieiti prie skylės, teks nuardyti rato arkos apsaugines apdailas.

Dabar apie tai, kokias matau problemas naujoje kompresoriaus vietoje. Garsas būtų kaip ir puse bėdos, nes kompresorius vistiek ilgai nedirba, jeigu nežaidžiam su nuleidimais/pakėlimais. Bet per stabdžio (ir gazo) pedalą jaučiu didžiulę vibraciją dirbant kompresoriui. Na pirma mintis  - dėti gumines tarpines, kad jis minkščiau sėdėtų. Kaip pas jus su vibracija reikalai?
Land Rover Discovery 3 TDV6 HSE

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #28 Įrašytas: Rugsėjo 02, 2015, 18:16:50 »
Pas mane su vibracija normaliai. Vienam kur perkėlinėjau teko statyti amortizatorius. Galvočiau kad su švaistiklio guoliu nebegerai - bet tai tik įtarimas. Po amortizatorių pastatymo dirba jau 1.5 metų beveik..
Guminės tarpinės nepadės - varžtai liks ir drebės. Reikia statyti amortizatorius. Panašiai tokie:

http://www.entrade.lt/atramos-vibracijos-slopintuvai
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2895
  • Age: 55
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #29 Įrašytas: Rugsėjo 03, 2015, 08:08:45 »
Pas mane vibracijos jokios, o ir dėl veikimo triukšmo, tai reikia klausyti, vos girdimas. Tik va pyškėjimas nuo išleidžiamo oro dėmesį atkreipiantis. O gal pas tave neužtvirtintas oro filtras veikiant kompresoriui į kėbulą stuksena?
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs Arunas

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 717
  • Age: 49
  • location: Vilniaus raj.
  • LR dvasia: +2/-0
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #30 Įrašytas: Rugsėjo 03, 2015, 12:55:58 »
Pas mane vibracijos jokios, o ir dėl veikimo triukšmo, tai reikia klausyti, vos girdimas. Tik va pyškėjimas nuo išleidžiamo oro dėmesį atkreipiantis. O gal pas tave neužtvirtintas oro filtras veikiant kompresoriui į kėbulą stuksena?

filtra patikrinsiu, ar nesiremia, bet nemanau, kad cia jis kaltas. Sudesiu minetus amortizatorius, turetu pagereti situacija. Siaip jau pats kompresorius tame aliuminio reme sedi ant amortizatoriu, bet jie gal susideveje. Be to pasikeite to remo tvirtinimo kampas 90 laipsniu, lyginant kaip jis buvo prisuktas senoje vietoje, tai galbut tie amortizatoriai nebeatlieka savo funkcijos.
Land Rover Discovery 3 TDV6 HSE

Atsijungęs justasRR

  • Laiko patikrinti broliai
  • Gyventojas
  • **
  • Pranešimai: 851
  • Age: 42
  • location: Vilnius
  • LR dvasia: +9/-0
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #31 Įrašytas: Rugsėjo 04, 2015, 10:59:53 »
Arunai jei reikės as siandien per daug nusipirkau oro nuleidimo slangos tai kita savaite manau galėsiu uz alu tai perleisti kokius tris metrus slangos, galesi susukti ir gausis slopintuvas.
Vmatai kurios amortizatorius rekomentduoji pirkti?

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #32 Įrašytas: Rugsėjo 04, 2015, 12:18:35 »
Siūlyčiau šituos - vietos ten nėra per daug.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs justasRR

  • Laiko patikrinti broliai
  • Gyventojas
  • **
  • Pranešimai: 851
  • Age: 42
  • location: Vilnius
  • LR dvasia: +9/-0
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #33 Įrašytas: Rugsėjo 04, 2015, 13:03:34 »
kurios iš tu pasirinkimų, nes ir kaina skiriasi ir beja kiek vnt?

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #34 Įrašytas: Rugsėjo 04, 2015, 13:59:58 »
Oops, neįklijavau nuorodos :)

http://www.entrade.lt/atramos-vibracijos-slopintuvai/ANA3025-40

Reikia trijų.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Arunas

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 717
  • Age: 49
  • location: Vilniaus raj.
  • LR dvasia: +2/-0
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #35 Įrašytas: Rugsėjo 07, 2015, 09:27:37 »
sudėjau guminius amortizatorius, tai reikalai kardinaliai pasitaisė. Jokios vibracijos neliko, garsas irgi pasikeitė,  liko tik švelnus murkimas :) Subjektyviai sprendžiant, tai dabar girdisi tiek pat, kaip ir iš originalios vietos.
Tik dabar išgąsdinot (Defenderio temoje), kad laidų, kur teka didelės srovės, negalima lituoti, o reikia užspausti. Kompresoriaus maitinimui sudėti 5 ar 6 kvadratų laidai, tai srovės, ko gero didelės. Ar verta jau pradėti jaudintis ir perdaryti? Litavau ne suglaudęs vieną laidą prie kito, o įkišęs vieną į kitą (jei teisingai išsireiškiau), t.y. gavosi tikrai didelis laidininkų sąlyčio plotas.
Land Rover Discovery 3 TDV6 HSE

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2895
  • Age: 55
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #36 Įrašytas: Rugsėjo 07, 2015, 09:44:30 »
Tie laidai tegu būna didesnio dėmesio vieta. Naudinga būtų kartą į pusmetį patikrinti ar izoliacija nesilydo
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #37 Įrašytas: Rugsėjo 07, 2015, 10:13:56 »
Aš užspaudinėjau pas save - jau daugiau nei 2 metai jokių klausimų. Srovės ten iki 40-50 amperų turėtų būti.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Silvestr

  • Naujokas
  • *
  • Pranešimai: 18
  • location: Vilnius
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #38 Įrašytas: Rugsėjo 24, 2015, 09:42:29 »
sveikas nu kaip ar viskas tvarkoj cia veikia pas tave dabar?

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #39 Įrašytas: Rugsėjo 24, 2015, 17:41:59 »
Viskas Ok, Disko pravažiavo neseniai Kareliją ir Kolą. Tiesa, kompresorius prieš pat kelionę sukvailiojo, ir būtent dėl išėstos sausintuvo prijungimo vietos.. Gal galima buvo sutvarkyti, bet pakeičiau nauju - nes tokioje kelionėje reikia patikimumo. Visi sujungimai, tiek elektriniai, tiek ir pneumatiniai be priekaištų.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2895
  • Age: 55
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #40 Įrašytas: Rugsėjo 24, 2015, 18:43:16 »
Pas mane taip pat viskas puiku, tiesa važinėju su perkeltu tik nuo metų pradžios :)
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs ZaliasRR

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 1222
  • location: VILNIUS
  • LR dvasia: +13/-1
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #41 Įrašytas: Rugsėjo 24, 2015, 19:10:46 »
perkilimas ir perrinkimas pasiteisina tik dar gyvam kompresoriuj  ! ir idomu kam nors dingo klaidos ir dingo kompresoriaus problema po perrinkimo negyvo jau
www.landrovergarazas.lt Range Rover p38 Ex, Range Rover L322

Atsijungęs Arunas

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 717
  • Age: 49
  • location: Vilniaus raj.
  • LR dvasia: +2/-0
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #42 Įrašytas: Gruodžio 15, 2017, 23:15:14 »
taigi, džiovintuvo dangtelis vėl davė apie save žinoti. Išsimalė oro šlangelių jungtys, o per dangtelį trūkį, kurį buvau užpylęs epoksidkė,  gerai ir nesupratau, ar leižia, bet per jungtis tai šniokštė kaip uraganas :) Nusipirkau aftermarket dangtelį, metalinį, bet su plastmasinėm jungtimis, kurios įsisuka į dangtelį. Tai šių skirtingų medžiagų kombinacija man nelabai patinka, nes ko gero, skirtingai plėsis trauksis esant įvairiom temperatūrom, na bet kolkas oro nuotėkių nėra, tikiuosi laikys.  O pirkau iš čia https://www.ebay.co.uk/itm/Land-Rover-Discovery-Solid-Aluminium-Air-Compressor-Dryer-End-Cap-Hitachi-Range-/171694005386


Land Rover Discovery 3 TDV6 HSE

Atsijungęs landstore.lt

  • Laiko patikrinti broliai
  • Gyventojas
  • **
  • Pranešimai: 647
  • LR dvasia: +8/-2
    • landstore.lt
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #43 Įrašytas: Gruodžio 15, 2017, 23:17:44 »
parduodu poliamidinius, normaliai laiko, nebuvo dar problemų

Atsijungęs Sport 353

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 20
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #44 Įrašytas: Balandžio 16, 2021, 16:05:59 »
Kokia kaina dangtelio?

Atsijungęs Arunas

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 717
  • Age: 49
  • location: Vilniaus raj.
  • LR dvasia: +2/-0
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #45 Įrašytas: Balandžio 28, 2021, 14:36:55 »
laikas, matau greit bėga. Taigi mano kompresorius dar gyvas, dangtelis laiko ir apskritai nieko kompresoriui nedariaau nuo to laiko. Na klaidų (suspension fault) pamėto, bet jau beveik susitaikiau su tuo kaip su Landrover feature, o ne bug :) Klaidos dingsta padarius užvedimo restart, labai kartais reikia 2-3 kartus tai atlikti. Vienas specilizuotas oro sistemų servisas bande pasakoti, kad dabar esant ilgai oro magistralei fiksuojama klaida, kai kompresorius per numatytą laika nesugeba išleisit oro, bet man skamba kaip bullshit, nes kartais klaida išmeta iš karto, vos užkūrus, kartais važiuojant. Žodžiu nesiečiau to su oro magistralės ilgiu. Vat su pagedusiu išleidimo vožtuvu tai gal ir susiečiau. Nes klaidą rankiniu būdu iššaukti galiu 100proc. atveju bandydamas nuleisti mašiną.
Land Rover Discovery 3 TDV6 HSE

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #46 Įrašytas: Balandžio 28, 2021, 21:38:24 »
O kokios tos klaidos konkrečiai nežinai? Dėl magistralės ilgio tai 100proc. bullshit, pas mane kompresorius po kapotu, magistralė 2kart ilgesnė ir klaidų nemėto. Kaip variantas gali būti išmetimo vožtuvas, gali per dangtelį leist jau ar per sausintuvo sujungimą su kompresoriaus cilindru, gali būti kiauras resyveris.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Arunas

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 717
  • Age: 49
  • location: Vilniaus raj.
  • LR dvasia: +2/-0
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #47 Įrašytas: Gegužės 11, 2021, 10:01:57 »
tai pas mane kompresorius tai pačiai po kapotu, dėl to ir buvo iškelta hipotezė dėl magistralės ilgio. O klaida yra "pressure does not decrease when venting gallery". Ir stringa nuleidžiant panašu galinė dalis. Jei nuleidžiama į access height neužvedus variklio, tai po kelių pakabos nuleidimo rankenėlės spustelėjimų finale vistiek nusileidžia (su klaidų mėtymais procese).
Land Rover Discovery 3 TDV6 HSE

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #48 Įrašytas: Gegužės 12, 2021, 08:18:55 »
Problema su išleidimo vožtuvu. Labai tikėtina kad išardyti nepavyks.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Arunas

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 717
  • Age: 49
  • location: Vilniaus raj.
  • LR dvasia: +2/-0
Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
« Atsakyti #49 Įrašytas: Gegužės 23, 2021, 23:56:10 »
tai pas mane kompresorius tai pačiai po kapotu, dėl to ir buvo iškelta hipotezė dėl magistralės ilgio. O klaida yra "pressure does not decrease when venting gallery". Ir stringa nuleidžiant panašu galinė dalis. Jei nuleidžiama į access height neužvedus variklio, tai po kelių pakabos nuleidimo rankenėlės spustelėjimų finale vistiek nusileidžia (su klaidų mėtymais procese).

Taigis, pavyko susitvarkyti. Ir tai nebuvo oro išleidimo vožtuvas, kaip ir forumuose kalbama, kad gana retai jis būna kaltas. Bet tikrosios priežasties beje neišskaičiau jokiam forume. O problema buvo sudūlėjusios kompresoriaus džiovintuvo silicagel granulės, kurios prigamino daug dulkių ir finale stipriai užkimšo medžiaginius filtriukus, kurie dengia granules iš abiejų pusių, ir taip stipriai apsunkino oro srauto praėjimą per džiovintuvą. Tai laikinai prapučiau tuos filtrus su kitu kompresoriumi - dulkių iš jų išėjo sočiai. Mašina klaidų nebemėto, ir akivaizdus skirtumas išleidžiant orą kompresoriui, t.y. tai vyksta energingiau, garsiau ir trumpesnį laiko momentą. Jau užsisakiau naujų granulių ir filtriukų, kurias reikia pakeisti, nes akivaizdu, kad palikus tas pačias sudūlėjusias gana greit vėl užsikimš. Užsakiau iš čia https://www.ebay.com/itm/111735452420
Land Rover Discovery 3 TDV6 HSE