Maniau stebuklų nebūna, pasirodo klydau. Aiškios kompresijos nebuvimo priežasties neradom. Gal tai rinkinys visų trūkumų:
1. yra įtarimas, kad šlifuoti cilindrai, stūmuokliai cilindruose šiek tiek laisvoki. Cilindrai yra maždaug 0,7 - 0,8 mm didesnio skersmens už stūmuoklius. Mano nuomone liga ne ta nes laisvumas visuose cilindruose, o kompresijos nebuvo tik dviejuose.
2. Per maži žiedai. Gal padilę, o gal dėl galimai šlifuoto bloko. Įstačius į cilindrą žiedo kraštai nesueina 2 - 3 mm.
Nors pagal formulę P=pi*D, tas tarpas yra dėl didesnio cilindro skersmens
3. Skambino iš firmos, kurioje tvarko galvas, sakė vienoj galvoj pastrigę trys kompensatoriai. Kurioj galvoj, ir kurių cilindrų nežinau, bet man atrodo, kad tai turėjo didžiausią įtaką.
Bet variklio išardymas turėjo ir gerą pusę - gerokai padilę švaistiklių įdėklai iš švaistiklio koto pusės, meistras sakė keisti būtina, kol dar nėra problemos. Na, žvakių išgręžimas savaime paprastesnis, esant nuimtoms galvoms (gręžti reikės 5, tarp jų ir tą vieną, kuri dirbo)