Serialo tęsinys. Vakar ir šiandien pasikrapščiau po kelias valandas. Vakar kol rankos švarios buvo pajungiau ir pastačiau webastos taimeriuką
Užsukau didžiąją variklio apsaugą, žiūriu du ožiukai laisvi, visas priekis tik ant vieno stovi, gerai, per vieną kartą mašiną nuleidau
Ėmiausi generatoriaus, nes dažų pradžiūvimui dar reikia laiko. Kad gerai išdažyt reikia papurkšti ir iš vidaus, teko išardyt rimčiau, nuėmiau rotorių su visu generatoriaus priekiu, užvyniojau viską ko dažyt nereikia lipnia juosta ir pirmyn
Kol džiūvo generatorius nuėmiau tą daiktą, kuris tarp cilindrų, o tai pasirodo net du plokšteliniai šilumokaičiai ! Vienas šildo dyzeliną, kitas aušina tepalą. Man tai paliko įspūdį, pas kitas mašinas to nemačiau. O po šilumokaičiais pamačiau balutę
Iš pradžių norėjau nusausinti skuduru, bet kai pamatavau gylį pirštu, teko ieškoti tepalo švirkšto nusiurbimui
. išvalius atrodo visai neblogai.
Tuo tarpu generatorius pradžiūvo, surinkau, atrodo taip pat neblogai
Ėmiausi kompresijos matavimo, rezultatas 0 bar. Pamaniau, matuojant be įsiurbimo pusės paskirstymo veleno, įsiurbimo metu stūmuoklis cilindre sudaro vakuumą, todėl neturi ką suspausti, reikia uždėti grandinę, abu paskirstymo velenėlius ir matuoti vėl. Užfiksavau diržą, atžymėjau skriemulius kad nenusimuštų ciklai.
Atleidau įtempėją, nuėmiau paskirstymo veleno skriemulį, velena, mano džiaugsmui - vakuuminio siurblio nuiminėti neprireikė
Po to viską gražiai sudėjau, raktu prasukau variklį, kad patikrinti dėl viso pikto ir vėl kompresijos testas. Rezultatas nekoks - 0 bar. visuose cilindruose. Pasitikrinimui gal ką ne taip darau, pamatavau kompresiją kitoje pusėje, ten 18 bar. Tolimesnė darbų eiga aiški - galvos nuėmimas. Vėl iš pradžių - diržo fiksavimas ir žymėjimas, velenėlių nuėmimas, išmetimo kolektoriaus nusukimas. Toliau darbai stop - neturiu galvos 18mm. Teks pirkti galvą ir dinamometrinį raktą (raktą pirkti tektų bet kokiu atveju)
Laukite tęsinio