Tęsinys. Šiandien vėl nuskilo džiaugsmo valandėlę su geležiais pasikrapštyt
. Tik šįkart buvau jau ginkluotas gera 18'likine galva. Variklio galvą atsukau nesunkiai (užmovęs vamzdį ant rakto) pagal instrukciją po truputį visus varžtus atsukant, dėl viso pikto, kad ko nepagadint. Atsivėrė vaizdas:
Žvakės atsisuko nesunkiai, kaip ir vakuuminis siurblys. Atrodo lyg ir nieko baisaus, matosi ant sūmuoklių vožtuvų prisilietimo žymės, suodžiai nubraukti, bet aliuminio pažeidimas neužčiuopiamas.
Vožtuvai galvoje atrodo dar geriau. Padariau nago testą, pabandžiau kiek nagas įlenda po vožtuvu iš visų pusių. Įlenda nevienodai, o ir pažiūrėjus iš šono matosi, kad įsiurbimo vožtuvų plokštumos nelygiagrečios galvos plokštumai (nežinau ar taip turi būti).
Na galvos diagnostika ir remontas ne mano darbas. Vešiu Razuvanovui, tegu jis mane gąsdina
. O kol remontuos reikia pasieškoti tarpinės po galva ir išmetimo kolektoriumi (aūū, Landstore!), uždėti kairės pusės kuro rampą ir purkštukus, generuoklį ir susitvarkyti šitą jovalą
Kaip dirba tie kai kurie (neapsiverčia liežuvis sakyti) meistrai - saugiklių bloko dėžė neprisukta, dangteliai užkišti bet kaip, sandarinimai ne vietose, fiškės nepritvirtintos savo vietose, baladojasi. Čia labai reikia VMato patarimų, jis pas save čia tvarką darė, lyg ir sėkmingai padarė