benzininiu varikliu sanaudas galima apskaiciuoti gan tiksliai, duju taip pat. slegis kuro pries purkstuka stabilus, purkstuko atidarymo trukme proporcinga ispurkstam kuro kiekiui, kuro purskimo laikinis grafikas staciais frontais butu, su dyzeliu yra labai sudetingi procesai, nes aukstas slegis, purskimo trukme labai maza, purkstuko atsidarymo ir uzsidarymo metu dideli kuro srauto svyravymai, daznai nelieka tolygaus srauto, vien kreives. O dabar ivertinkim tai, kad naujesniose technikose pvz EURO5 purkstukai atidaromi vienam sprogimui daug trumpu impulsu pagalba, arba EURO6 pvz MB sunkvezimiu tuscia eiga kai kuriuos cilindrus tiesiog isjungia.
Taigi daug teko sekti kokie kompo parodymai lygiagreciai su kuro skaitikliu, "nuklydymai" priklauso nuo sukiu, apkrovos, todel gamintojas taiko i viduriuka. PVZ Volvo D5 (Common Rail) variklis mieste nuklysta i viena puse, trasoje i kita. Nuo darbo purkstuko skylute padidejo, realus ispurskimas padidejo esant tiems patiems kompo parodymams. Pakito truputi slegis raile (slegio sensorius matuoja netiksliai prie poros tukstanciu baru slegio, neuzfiksuoja pokycio) pakito realus sunaudojamo kuro kiekis, nors kompas rodo ta pati.