Autorius Tema: 2,7 TDV  (Skaityti 3560 kartai)

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2895
  • Age: 55
  • LR dvasia: +19/-10
2,7 TDV
« Įrašytas: Gegužės 06, 2014, 22:08:43 »
Kadangi man teko laimė pačiupinėt variklį iš vidaus norėčiau pareikšti savo pastabas iš konstrukcinės pusės. Tai nei variklio gyrimas nei peikimas, tiesiog gal kam bus įdomu kas burzgia šiek tiek į priekį nuo pedalų.
Pirmas įspūdis susidaro žiūrint į išardytą variklio bloką, kad konstruktoriai norėjo sukišti pakankamai didelę galią į mažus gabaritus. Pats cilindrų blokas špižinis ir atrodo masyvus, sunkiai įsivaizduojama, kad jį perkaitinus gali "perkreipt". Labai patiko kaip išlieti stūmuokliai - užimta maksimaliai visas degimo kameros tūris, stūmuoklyje palikta ertmė kuro fakelo formos ir ne daugiau. Pirštai stūmuokliuose ne fiksuoti "ant karšto", o su fiksatoriais - ribotuvais, man tai irgi labiau patinkantis konstrukcinis sprendimas. Cilindrai ir stūmuoklio pirštai tepami ir aušinami ne per švaistiklį, o purškikliu iš cilindro apačios, tai turbūt padaryta dėl to, kad papildoma kiaurymė susilpnintų ir taip ploną švaistiklio kojelę. Alkūninio veleno švaistiklio ir pagrindinių įdėklų kakleliai labai stori, mano nuomone tai padaryta tam, kad dėl riboto variklio ilgio įdėklų kakleliai yra labai trumpi, o dėl nemažos stūmimo jėgos turi būti pakankamas tam įdėklo plotas. Man dar labai patiko, kad kiekvienas švaistiklis yra ant atskiro alkūninio veleno kaklelio (nėra taip, kad ant vieno kaklelio būtų du švaistikliai, kas pasitaiko V formos varikliuose) stūmimo jėgos tolygiai paskirstytos apsisukime. Nepatiko, kad visi įdėklai yra be spynų, reiškia variklis labiau jautrus tepalo ir kuro kokybei. Kadangi švaistiklių įdėklai be tepimo angų, mano nuomone jie nebijo prasisukimo, nors jie niekad ir neturėtų prasisukti, kitas reikalas yra su pagrindiniais įdėklais, - jie taip pat be spynų, turi tepimo angas. Jeigu konstruktoriai padarytų šiek tiek ilgesnį variklį ir paplatintų pagrindinius įdėklus, tai leistų juose padaryti išorinius išilginius tepimo griovelius. O jei padarytų ir įdėklų spynas, tai nebūtų tarp šio variklio ligų alkūninio veleno lūžimo. Garantuoju jis lūžta tik ties pagrindiniais įdėklais ir niekada ties švaistikliniais. Variklį trumpesnį gamino turbūt todėl, kad jis turėjo įtilpti į Jaguar ir į Citroen C6 rėmus, kur stovi skersai. D3'iame galėtų būti ~4 cm ilgesnis, niekas nuo to nenukentėtų.
Cilindrų bloko galvoms konstrukciniu požiūriu pastabų nėra, pakankamai standartinės. Paskirstymo velenėliai ne lieti špižiniai, o plieniniai, ant vamzdžio pagrindo. Kas geriau nežinau, trūkus paskirstymo diržui vamzdinis nuo smūgio sugeria dalį energijos išlinkdamas, o špižinis arba pats lūžta, arba stipriau lanksto - laužo vožtuvus ir stūmuoklius.
Karteris - labai gilus, tepalo paėmimo antgalis kaip šulinyje, tai yra labai gerai, nes kuo didesnis tepalo lygis, tuo mažesnė alyvos bado tikimybė, o ir keičiant tepalą gerai, nes seno tepalo bala lieka maža.
Dėl variklio dalių - visos vidinės dalys (stūmuokliai, švaistikliaiai, įdėklai, ir t.t.) yra vienodos kaip Jaguar, Citroen, Peugeot 2,7TDV variklių, bet išorinės dalys gali būti skirtingos. Pvz.: alkūninio veleno išstatymo žymos skiriasi, o paskiersymo veleno davikliai  - identiški (patikrinau asmeniškai, veikia). Labai įdomu būtų patikrinti ir purkštukus, numeriai nuo Citroen C6 ir LR3 purkštukų vienodi (nors ką gali žinot ar tie šrotinio variklio originalūs).
Apibendrinant - variklis pakankamai paprastas, tik priėjimas prie jo sudėtingas :)
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: 2,7 TDV
« Atsakyti #1 Įrašytas: Gegužės 07, 2014, 19:20:45 »
Dažniausiai lūžta tarp 1 ir 2 pagrindinio įdėklo. Dėl purkštukų išties labai įdomu, bet net ir Rusijoje niekas nededa nuo Citroeno ar Peaugeot..
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs ZaliasRR

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 1222
  • location: VILNIUS
  • LR dvasia: +13/-1
Re: 2,7 TDV
« Atsakyti #2 Įrašytas: Gegužės 07, 2014, 20:59:18 »
Apie TDV gerai arba nieko  :D
www.landrovergarazas.lt Range Rover p38 Ex, Range Rover L322

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2895
  • Age: 55
  • LR dvasia: +19/-10
Re: 2,7 TDV
« Atsakyti #3 Įrašytas: Gegužės 21, 2014, 17:16:48 »
Dėl purkštukų - Jei reikia keist galima pabandyti iš citroeno šroto minsko plente (geriausia kana), tik reikia paprašyti, kad pažymėtų, jei netiks galima grąžinti, priima be problemų. Būtų atsakytas klausimas visiems laikams  :) .
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2895
  • Age: 55
  • LR dvasia: +19/-10
Re: 2,7 TDV
« Atsakyti #4 Įrašytas: Spalio 16, 2014, 18:07:46 »
Kalbėjau šiandie su vienu Citroenofilu meistru apie šiuos TDV 2,7 variklius, tai jis pasakė ką daro alkūninio lūžimo profilaktikai - pirmą kartą keičiant paskirstymo diržą (naujai pirmas keitimas, naudotai - pirmas keitimas po pirkimo), dar keičia ne tik įtempimo guolius bet ir tepalo siurblį. Paklausiau kokį tepalą pila, atsakė - kokį gamintojas rekomenduoja,- 5W40. Išeina Citroenas teisingesnis gamintojas :) :
Citriui : http://www.mister-auto.co.uk/en/engine-oil/citroen-c6-td-2-7-hdi-204hp_v18772_g3224.html
Diko : http://www.mister-auto.co.uk/en/engine-oil/land-rover-discovery-iii-taa-2-7-td-190hp_v18239_g3224.html
« Paskutinį kartą keitė: Spalio 16, 2014, 18:22:39 nuo Ec »
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: 2,7 TDV
« Atsakyti #5 Įrašytas: Spalio 16, 2014, 18:37:24 »
Faktas kad Citroenas teisingesnis gamintojas. DT17 - tai tas pats variklis PSA grupėje: http://silmarx.byethost14.com/files/car/C4_Lubricant_Guide.pdf . Dar verta pasižiūrėti info apie alyvos reikalingos pakeitimui pas skirtingus alyvų gamintojus LR ir PSA grupei, o net ir Jaguarui... karteriai aišku skiriasi, tačiau vistiek įdomu :) Bet aš tikiuosi kad dar metai atgal viską jums išaiškinau dėl alyvų ir alyvos lygio :D
O dėl tepalo siurblio keitimo tai nereikia visiems. 2007 metais draugeliai Fordo variklių gamykloje racionalizavo tepalo siurblį, ir pradėjo lūžinėti paskirstymo diržo įtempėjo tvirtinimas. Kas po to seka matyt nereikia aiškinti... Jei VIN yra tarpe 8a457086 - 9a508509 reiktų labai susirūpinti. Visiems kitiems nėra jokio tikslo keisti tepalo siurblio.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)