Ar įmanoma Discovery'je pakeisti variklį iš esamo TDV2,7 į BMW 3.0 L I6. Kadangi dabar greičių dėžė yra nuo BMW X5, todėl tą variklį ir pasirinkau (variklį sujungti su greičių dėže yra beveik pusė darbo variklio keitime). Pats variklis yra ilgesnis, bet ir vietos po kapotu laisvos yra, manau pritaikius išmonę - tilptų. Kėbulą galima nukelti, reiškia ir pats dievulis leidžia variklį keist
.
Viskas lyg ir įmanoma, tik didžiausias klausimas - elektronika. Kadangi esamas ECU yra labai tampriai sujungtas su visu automobiliu (terrain response sistema, pakabos aukščio reguliavimas ir t.t.), manau palikti esamą ECU, tik didelis klausimas, ar vietoje V6 variklio įmanoma pajungti I6 variklį. Pirma problema, ar įmanoma pakeisti įpurškimo laikus, kad tiktų I6 variklio fazėms? Antra problema - purkštukai - pas BMW variklį Bosh, pas TDV 2,7 - Siemens su pjezo elementu. Trečia - MAF daviklis, nors iš principo tas pats, bet oro kiekiai skirsis. Visa kita, manau, ne problema - liambda zondai pasilieka, alkūninio veleno ir paskirstymo veleno davikliai iš principo vienodi abiejuose varikliuose (holo davikliai) vietoje dabar esamų EGR vožtuvų vienas, ir tą galima užaklinti, DPF nėra.