Šiandien buvo atliktas planinis darbas - reduktoriaus (razdatkės) kompo hermetizavimas. Visas tas reikalas randasi dėžėje, kuri yra už akumuliatoriaus. Šią dėžę jau anksčiau buvau bandęs hermetizuoti, bet nusprendžiau pakartoti, kad nebūtų bėdų brastose. Kokios čia yra problemos:
1. Pati dėžė, kurioje yra razdatkės ir variklio kompai yra NEHERMETIŠKA.
2. Variklio kompas na dar pamanomai hermetiškas, bet dėl visa ko reikia aptepti hermetiku aplink jungtis.
3. Reduktoriaus kompas - totali BĖDA. Tarpai tarp jungčių ir korpuso atviri, jungtys paprastos (matosi nuotraukoje) su atvirais kontaktais.
4. Kaip nebūtų juokinga, skaičiau nemažai atvejų, kad variklio plovimas arba stiprus lietus atveda prie reduktoriaus kompo keitimo. Patvirtinimui: pamenat, kad dėžė pas mane jau buvo užtepta hermetiku? Tai va - šiandien nuėjau toliau ir išėmiau patį kompą. Ir ką jūs manot? Dviejose jungtyse iš trijų kontaktai žali.
Kontaktai nublizginti, išplauti izopropilo spiritu (gink dieve ne WD-40 !! ), jungtys storai apteptos silikonu, dėžė irgi.
Taigi, siūlau visiems irgi pamąstyti apie šio reikalo apsaugojimą nuo atmosferos poveikio ir sąžiningų variklio plovėjų įtakos. Na o norintiems važinėti per brastas tai yra tiesiog būtina padaryti.